Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
tak sampai sehari dah rindu buah hati~
01 January 2011


assalamualaikum ;)

happy new year geng! tahun baru nie, aku ngadap lime jam dalam bas trans. pukul 2lebih sampai dah tempat study terchenta aku. dengan hati bangge aku ucapkan `welcome to KSKBJB junior semue`. harini junior intake 2011 masuk. dengar kate budak nursing adelah dalam 100 lebih. dalam seratus seratus tu aku dah kenal sorang junior dah. kebetulan terjumpe dalam belog. welcome cik fara ;)


habis berhempas pulas aku mengemas bilik baru aku tadi. dan terase penat sikit. mop bilik belum lagi. esok pagi jelaaa main air yerk. esok roomate aku balik. so malam nie tido sorang sorang. kesian aku kan. sampai hati nad balik lambat. sobsobsob ;(


sigh*


tibe tibe rindu adik adik aku. haiiisssh. to yusrah, thanks lelepak rumah tempoh hari. sedap buah jeruk yang ucaaa bagi. tapi akak semput kejap lepas makan. hehehee. harini akak sampai JB, ucaaa lak sampai sabah bhaaa. mesti ucaaa sedang nangis teresak esak kan sekarang sebab jauh dari semenanjung. wakakaka. eyh eyh, i miss you la ucaaa!!!


adik yasmeen aku pulak tidow sensorang malam nie.pergh, first time tu. baguslah. dah besarkan. asyik tidow bawah ketiak mama jew. nasib baik malam nie selamat tidow sorang. kalau esok, tatau la ape cerite. TAHNIAH meen! meen comel dengan rambut baru. akak suke bebenor :)


*bajet bebenor adik gua nie!


heyhey, tak sabarnye nak habiskan semester nie. dan takut sangat sangat nak hampir ke final exam. hadeh. hidup.....hidup...... tha thaaa semue~



p/s : al fatihah buat pelakon adamaya aka. dani : faizal yusuf.
kematian tu tak mengenal usie kan ;`)

Labels:

words spilled @ Saturday, January 01, 2011 / leave comment here