Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
bilik baru, semangat baru
02 January 2011

 assalamualikum ;)

horeyh, malam tadi tidow seorang diri tanpa sebarang gangguan. bayangkan aku tidow takde teman. dengan bilik bilik sebelah kosong. tapi saje nak bazirkan elektrik kerajaan, aku bukak je lampu bilik sebelah. hahaha. boleh tahan mencabarla tidow sorang sorang nie. biase la kan. bilik baru. aku tak biase sangat. kalau dulu kat tingkat tujuh, takde masalah ape pun. nyamuk pun tak berani panjat tau.


sobsobsob.


seih. tingkat satu nie banyak nyamuk. tak tahan gile. pusing kanan nyamuk gigit kiri. pusing kiri nyamuk gigit kanan. uwaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!


tadi habis dah joli barangan nak hapuskan nyamuk dan semut. semut pun satu kes jugak. bende takde makanan pun die nak lepak. ade ke patut die buat parti atas bantal aku. memang saje tempah maut. dalam almari pun sibuk nak bertape. pergila lepak kedai makan ke. adoiii. sakit jiwe aku.


haaaa jeng jeng. saje nak tempek kat sini lokasi beradu aku. hikhikhik. teruje la sikit sebab biasenye aku duduk tepi tingkap. sekarang duduk depan pintu masuk lak. duduk sini kureng sikit line berokband nie ha. takpe la. ini hikmah final year. hehehehe.

tema : bunge bunge chenta
;)

pemandangan dari tepi
;)

bilik air beta
auwww auwww
tema : hijau menyegarkan
^^


ade siape siape nak tempah bilik kat sini? dopoloh ringgit sebulan. mari mari. hehehehe


macamane nak bagi semangat untuk tempuh final exam nie? jawapannye mudah saje. kite hanye perlu bilik yang berventilasi baik supaye menyenangkan kite study. baru semangat babe.~

p/s : nak gosok uniform. esok kelas bermule
;)

Labels:

words spilled @ Sunday, January 02, 2011 / leave comment here