Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
tengOk AJL25 rase nak campak TV
10 January 2011

assalamualaikum geng!

fuuuuuh, lemah semangat bile fikir yang minggu depan minggu last aku dalam kelas. and then, sudah busy berpractical sampai habis sem. hebat tak hebat final sem nie. hahaha. gile lah. sampai sekarang masih tak percaye yang dah 3tahun kat sini. tak rase macam tue lagi kan. ape boleh buat. kuikuikui :D


memandangkan ini last sem, aku nak ade banyak memori manis dengan geng 2/2008/ bukan sebelum nie takde sweet memori bagai tu semue. tapi tahun nie nak mantapkan lagi kenangan tu. hehehe. power tak cite cite aku sem nie??? hehehehe. semalam, even aku nie bukanlah peminat AJL yang tegar. tapi aku nak join tengok same same budak budak aku nie ha. sebab aku tau, kalau dapat lepak dengan depa semue nie, memang haru biru bilik TV tu even cerite tu tak haru sangat pown.


dan jangkaan aku memanglah tepat. tak duduk dalam AJL pun dah rase macam kat AJL aje suasanenye. punyelah haru biru bilik tu sampai junior nak masuk pun fikir tujuhpuluh kali. wakakaka. last last, itu bilik kami yang punye. hehehe. bile lagi nak gunekan senioriti yang ade kan. hehehe ^^


pendapat aku tentang AJL kali nie memang AWESOME laah. sebab aku jarang tengok AJL kan. so aku tak ingat lah yang sebelum sebelum nie macamane.hahaha. tu yang aku cakap AJL25 best. sebab perfomance semue artis memang hebat dengan gimik kabaaaboooom. two thumbs up!


perfomance paling aku suke bebenor :

-> FAIZAL TAHIR

punyelah bernas idea die dan krew krew die kan. siap terjun terjun air bagai. even aku rase adegan dalam air tu satu video sekalipun, tapi memang best lah care die persembahkan lagu die. lagu selamat malam pun hebat. sebab die jemput artis yang fofuler fofuler kan. so, die dapatlah satu kerjesame padu. hebatlah kau faizal. memang layak kalau kau menang. tapi tak menang kan.takpelah. persembahan kau melekat di hati kami semue ;)


-> A.P.I


boleh tahan lah lakonan depa time last lat tu kan. siap jatuh semue semue kan. idea yang mantap pade aku. dengan nyanyian yang best. sebenanrnye kan, malam tu la first time aku dengar lagu tuh. kihkihkih. sebab aku jarang on radio. so, tak berape nak tahu lagu lagu baru nie. haha. sorry. tapi memang bestlah lagu tu. ;)


-> BLACK
uwaaaa, aku suke suare black. suke sangat. sedap kan suare die. hehehe. suke lah die punye persembahan!!!


-> SHAHIR
entah kenape malam tu aku tengok die sangatlah kacak gile kan. aku tak berape nak minat die. sebab tak layan AF kan. so tatau pun ade die. hahaha. tapi tau la sikit sikit pasal die. die hensem kan. kan kan kan??? macam prince charming gitu bile die pakai pakaian macamtu time AJL!!



nie je aku suke. kau taksuke sudah!!!


yang lain pun best. tapi aku suke nie je. hehehhe. ana rafali MENANG??!!


so what? biar lah die. tu rezeki die.ade la sebab tu kenape judges pilih die. so, tayah la kusut kusut nak fikir kenape juri cam bodoh pilih die. kalau artis kau menang, bukan die nak belanje kau kenny rogers pun. hahaha. so, let her go. tayah nak kutuk kutuk die bagai. die kan artis baru. kasi up kan lah artis macam die. okie??? 



p/s : 
ape ape pun memori dalam bilik TV dengan diorang sgt best.
sbb aku jarang tengok TV kat sini.
nak study kan (kononnye)
;)


nak lepak lagi ramai ramai kalau boleh.
kasi kabaabooom kolej nie sikit
^^



Labels:

words spilled @ Monday, January 10, 2011 / leave comment here