Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
aku dah agak dah bende macamtu takkan terjadi!
13 January 2011


assalamualaikum wbt 
............................


fuh, penat penat.penat gile lah harini photoshoot dengan budak kelad dan para pengajar. rupenye photoshoot nie tak habis kat sini je. next week para staff klinikal pulak nak bergambar dengan kami. okie, `para klinikal yang nak bergambar dnegan KAMI` tau tau tau!!! hahaha. gile gojesh mojesh yaaw~


tadi, bile matahari mule nak naik sejengkal atas kepale, baru semue orang ade. ingat senang nak kumpulkan semue staff? memang susah. kami je dari 7setengah pagi dah terpacak kat foyer tau. susun kerusi bagai. then, tunggu para pengajar sampai je. 


thank a lot to en sabri!


gambar gambar berkenaan akan ku upload kan di lain hari okie. hehe.


actually aku nak cerite pasal something kat sini. huh, ingat tak dulu aku pernah tulis yang exam besar jururawat, LJM akan dibuat mac ini. OMG!! memang tak pernah dibuat pun selame nie. biasenye akan dibuat after final exam. dan time tu semue warge student kat kolej dah seronok balik bercuti. kami pule bertungkus lumus untuk exam.


rupe rupenye......................


exam tu memang akan berlangsung seperti yang dijadualkan. OMG!!!!!!!!!!!!!!!!

(start selak nota start selak nota!!)


TAPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


exam tu untuk para bakal jururawat yang bakal repeat LJM sahaja!!!!


fuuuuuuh tark nafas kelegaan!


memang mule mule tahu yang exam akan buat awal, aku nervous. sebab kene rushing la study. tapi bile exam bakal berlangsung 17june nie, lege lah sikit kecut perut aku. 


dengar kate kolej aku pun ade yang kene repeat. kskb sg buloh pun ade jugak yang kene repeat. so, bak kate pengajar aku, `jangan suke suke nak anggap LJM tu senang okie!!!!!`


mulai dari saat ini, jum kite mule selak nota lepas lepas. AYUHH!!!!!
(semangat penuh berkobar kobar)



wassalam ....................

Labels:

words spilled @ Thursday, January 13, 2011 / leave comment here