Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
ape aku kisah....
24 January 2011

argh penat!!!!!!

penat gile bile harini (first day practical untuk sem6 nie laaaa) :

- kene jage satu cubicle sorang sorang dengan ade 11patients.nak tercabut kaki sekejap buat tu, sekejap buat ini

- kene maki hamun (malas nak cerite siape maki)

- kene marah (malas nak cerite siape marah)

- kene sepak terajang (okie nie tipu je)

- kene tegur dengan sister (huahuahua, nie part paling BEST!)
:bak kate cikwani, `takpe shaz,kite same same kene` (i LIKE!)

- dan paling tak best bile dapat tahu rooster next week aku kene kerje petang.huwaaaaaaaaaaaa, camne nak balik rumah nie!! taknak balik tengah malam!!! huwaaaaaaaaaaaaaaaa ;`(


conclusion dari kepenatan aku harini :

bak kate sister `harini hari observe`
esok baru kerje betul2.
yeaah, AGREE! dah lame woii aku tak masuk medikal.
gile terabur ilmu dalam kepale hotak aku.
jadi, segale maki hamun amarah semue orang, 
aku balas dengan senyuman paling MANIS

assalamualaikum ;)


Labels: ,

words spilled @ Monday, January 24, 2011 / leave comment here