Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
finally, habis sudah zaman kelas semester6
23 January 2011


uhukuhukuhuk,
assalamualaikum kawan kawan ^^

pergh, tak sangke aku. habis sudah waktu teori kami untuk semester 6 nie. tak tak bermaksud lah langsung takde kelas. ade ler. kate nak jadi studnet cemerlang.kene la buat kelas prep kan. last sem kot, so sabar saje la menempuhi detik penat ini. balik kerje pergi kelas.sebelum kerje pergi kelas. inilah hidup!!


so esok sudah bermule practical aku seperti biase. cume semester nie ade pembaharuan sikit. dapat practical hospital lain pulak. selain hospital sultanah aminah, aku dapat pergi merase kerje hospital sultan ismail.waaaaaaaaaaaaaah, macam best saje ;)


esok --------------> wad medikal lelaki.
(syok ke? syokkan saje la)


semoge minggu minggu practical nie aku dapat kelebihan yang banyak disane.aku tak suke masuk kelas. benci!


doakan aku guys!


hey, tengah buat homework nie.so busy la sikit. tata~


p/s : memo untuk rakan2 bakal LJM tahun nie.
sorry sesangat lah ye sebab tak dapat share soalan dengan hangpa semue
sebab aku pun tak dapat soalan. HAHAHA.
soalan soalan yang ade adelah soalan soalan yang kami sendiri buat.
ape yang kami target,itulah yang kami buat.
so, takde soalan.jangan tanye lagi.penat jawab sorang demi sorang.
sekian geng ^^



Labels:

words spilled @ Sunday, January 23, 2011 / leave comment here