Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
aku suke lelaki CANTIK! kau cantik tak?
24 January 2011

dush!
aku jatuh cinte LAGI
ape manderem entah die kasi kat aku sampai siang malam teringatkan die
hish, tak suke ade perasaan macamnie.

sumpah die lelaki CANTIK
tapi die bukan pondan atau auww auww tuh!

here you go..
meet MR JANG GEUK SUK!!!


(sorry sikit, aku tak minat korea okie)

muke aku tengok cerite korea?
kirim salam banyak banyak
HAHAHA

aku tahu sindrom korea nie sangat berleluase kat malaysia nie.so thats why aku taknak minat semue bende nie. buat rosak kepale aku je hari hari layan korea. upsss, sorry pade peminat korea.kihkihkih. 

cume cerite boy over flower je aku layan.

dan sekarang, aku tengah syiok layan youre beautiful.

WHAT??? aku kuno??

aku tak kisah pun. aku tahu cerite tu dah lame, tapi aku dak TERlayan kan. so kene la habiskan 
^^


see i told you!!
he`s beautiful!





mari cuci mate lagi para gadis gadis ^^





 baru la nampak macam kacak sikit!


 ahh! masih tetap gaye cantik menawan!






 i LIKE him!
YOU???





 cantik tak cantik????
:)





 ini sedutan YOURE BEAUTIFUL!


 macamane nak tidow malam 
kalau asyik bayang si die yang cantik ini?












gambar bawah ini paling favourite!
macamane tak cair??
SEE!
gile comel die senyum
kalau ade pakwe macamnie,
kaaaaaaaaaaaaan BEST!







ape ape pun,
memang SAH aku jatuh cinte tahap gaban same die
SORRY kalau terOVER!


p/s : thanks a lot to GOOGLE
semue gambar ini dari sumber google!



`wink wink,
ade berani mimpi la i malam ni`

Labels:

words spilled @ Monday, January 24, 2011 / leave comment here