Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
pernah rase ape aku rase tak?
04 September 2011

" rase ape? masam masin manes tawar?" errk -,-


hanye Tuhan saje tahu perasaan aku dengan adek  semalam. betape haru baru kami bukak seribu langkah sebab diekori manusie yang tak dikenali. apelah dugaan semalam kan. takut. seriau. seram. nak nages. nak jerit. erk adoi. kenapelah semue terjadi semalam -.-


dengan handphone mati takde betrinye, dengan kami yang perempuan nyer. dengan die tunggu kami kat luar tandas sampai kami keluar. whatheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee........ adik aku nak maki maki dah orang tu. tapi aku cakap, wat lek dulu, kite taktahu ape die mahu. jangan risau, pak guard ade banyak dalam ni. (sambil senyum senyum aku balas kat adek. padahal, aku nak call polis je rase.)


tengah aku dan adek duduk kat bangku, die datang.


LELAKI GILE : maaf follow dari tadi. muke awak macam kawan saye
AKU YANG CEMAS : ooooh. jadi?
LELAKI GILE : awak study kat kolej taylors ke?
AKU YANG CEMAS : tak. saye kerje.
LELAKI GILE : kerje mane ye?
AKU YANG CEMAS : kedai maxis.
(dandaan kerje kat maxis.wakakaka)
LELAKI GILE : (pandang aku atas bawah sambil sengiihsengiih mintak kaki)
AKU YANG CEMAS : adek, jum bla (bisik kat telinge adek)



huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, kenape jumpe orang macamni dalam shopping complex yang besar nie. OH TIDAK. lelaki tu masih ekori kami dengan selambe badak die. aku tak kire, aku kene beli betri handphone jugak untuk call adek aku lagi sorang ;( (kurangasam punye adik, seronok die pergi merendek, aku dengan adik lagi sorang diburu lelaki jahat.huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa)


LELAKI GILE : awak, peliisss.saye nak sangat kawan dengan awak. boleh kasi no tepon tak?
AKU YANG MAKIN CEMAS : sorry. salah orang yer.
LELAKI GILE : tolonglah.
AKU YANG MAKIN CEMAS : jangan ikut kami boleh tak?
LELAKI GILE : awak amek kertas ni. nanti call saye okie
AKU YANG MAKIN CEMAS : ok


aku amek kertas tu, pastu aku jalan lajulaju. pergh, baru 5minit aku beli betri handphone, rilek je aku boleh jumpe adik aku depan mate dengan balak die. nak je aku cekik cekik manusie due orang nie. penat aku melilau carik die satu shopping complex nie tau ;(


lepas je lelaki jahat tu nampak ade lelaki dengan kami, baru die blah. sumpah lah, aku rase nak tembak die sampai mati je sebab kacau aku. macam sial gile. memang aku takleh fikir ape je dah. kalau die masih ikut, memang terus jumpe pak guard je ;(


aku peduli ape kan muke aku same macam kawan die, macam awek die, ex die ke, tunang die ke, bini die ke, takperlu pon nak ikut aku segale. pergh, berasap gile aku pandang muke die.aku nak sembur die, memang tak mampu lah. aku takut. aku tatau dalam poket die ade ape. ade pisau ke, pistol ke, asid ke kan. makenye, aku boleh senyap je bagi elak berlaku bende bende buruk ;(


mujur semuenye settle lepas kami jumpe adik dengan balak die. kalau tak. tatau lah sampai bile lelaki tu nak kacau kami kan.




location : sunway piramid
mangsa : cik misi & adiknye, yasmeen


p/s : pernah rase tak situasi macam nie?
mintak mintak korang tak pernah rase. TAKUT sangat

Labels: ,

words spilled @ Sunday, September 04, 2011 / leave comment here