Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
kisah raye aku macam korang tak?
31 August 2011

"selamat hari raye semue  C: "


mesti semue happy di hari raye pertame nie kan. tapi ade jugaklah kawan kawan aku yang sesedih sebab kene kerje. takpeee, tak semue orang sespecial kowang yang kerje tu tau. sape lagilah nak berkhidmat untuk masyarakat kan kalau bukan pekerje pekerje yang sudi bekerje di hari raye ini. ecececeyh, tahun depan turn aku pulak kerje ;D



lokasi raye pertame aku : salak, sepang.


masuk masuk rumah mak teh je dah ade orang tegor ' uiiih merahnye die.' toleh kiri kanan. erk, takde sape merah, aku dengan adik aku jer ni merah. huahuahua. agak merah mak ngah jugak ler aku tahun nie. padahal baju nie bukan baju raye pun. kuikuikui... (KANTOI)



muke mintak kaki sungguh adik aku ni kan*


perjalanan ke sane dari rumah aku tak sampai sejam pun aku rase.haha. thanks to the driver lah, cik abang saye; abang eril. thanks jugak kasi adik wet raye yang sangat banyak. kuikuikui. suke suke suke. die cakap tamau bagi tau. dah sedih jer dengar die cakap camtu. rupenye dapat jugok ^,^


tak sabar mau makan nasi minyak die dengan kak **** ;p
ini abang kitew tau. ;)


aiks, mane adek aku lagi sorang? main acii noyorok ke ape*


ceyhh, adik lagi sorang mahu jadi hana tajima seyh. aku pun tak cam gitu. HAHA. tengOk aku, pakai tudung 2saat je pun. die??? nak berbelit bagai. tension siod aku tengOk.


 tu diaaaa.adik yasmeen ;)



sebab aku tension tengok die selebet bebenor, aku tukar die pakai shawl macam biase.
okiee, macam takde cermin nak buat kan. nak jugak gune teevee. wakakaka ;p


'terime kaseh kakak'
HAHA.


macambiase, raye pertame kite akan jumpe lemang, rendang, nasik impit, kueh kacang. memang sangatlah muak kan. today aku makan tak banyak pun. perot memulas je. nak ke tandas, malas. dah pakai cantik cantik, menyampah betol nak pergi tandas tau. ggggrrrrr...


selain beraye di sepang, kami sefamily ke rumah mak long di pedas, n9. kat sane dapat jumpe nasi, ayam goreng, gulai ikan, err ape lagi ekh.. buuurrppppp kenyang aku makan nasik. HAHA. ;D


jum meet my parents pulak ;)



aiks, tahu lah baru lepas ulangtahun. bukan main bergambo.kuikuikui
terkenang mase kahwin dulu dulu kot * HAHA

takde kami semue nie kalau takde makayah aku ;)
dari kiri ; yasmeen, aku, abang & adek nureen


kami tak kemane sangat tahun nie. atas faktor kesihatan kene duduk rumah diam diam. HAHA. syiok jugak. takde la kerje aku melantak je pergi rumah orang. HAHA. esok nak kemane pulak? takde plan sangat. nak pergi datink boleyh? ;(


p/s : hoii geng, thanks mms aku gambar raye korang semue. HAHA
terharu jer tengok gambar raye kawan kawan aku nie kan.
nak up kat sini, malas lah aku. tak mintak izin kan. tak boleh ler.


salam merdeka

Labels: , , ,

words spilled @ Wednesday, August 31, 2011 / leave comment here