Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
die tu istimewe sangat kan ;)
17 August 2011


"3hari tak update belog rase macam kangeeeeeen bangat"


assalamualaikum & salam Nuzul Al Quran aku ucapkan buat kalian si pembace yang tak jemu singgah sini (ecececeyh, ayat tak boleh blaaaaa.) sangat best lah dapat cuti hari rabu ni kan. sedangkan bile text geng geng hospital lain diorang kene kerje pulak. alolololo, takpe geng. cuti sehari je pun. sabtu ahad nie leh cuti lagi kan kan ;)



tadi ade terbace staus sorang kawan aku nie, boleh pulak die 'ter'pegi kerje, sedangkan die cuti sebenarnye. HAHAHA. tatau lah ni kes rajin ke atau tak alert. wakakakkaa ;D (lawak okie bace status dak tu)



haaaaaa, asal tajuk entry aku pasal istimewe istimewa ni? jeng jeng jeng. pergi hospital baru jumpe yang teristimewe ke hapeee. HAHA. takde maknenye. kerje is kerje. tapi kalau terjumpe jodoh tu, ehem ehemm. takkan nak buat bodoh lak kan. kikikikiki. (k gatal gile).



nak dipendekkan cerite, semalam aku balik kerje ngam ngam sampai rumah waktu berbuke. pergh, padahal pukul 5suku dah punch card pun. tapi entah mane silapnye, kerete rosak pulak. ya ALlah, nervous gile aku dibuatnye bile langsung tak boleh start enjin. tapi takde lah sampai nak nagesh. okie cool cool. ape lagi, tepon bapak aku la kan. sian die. dah lah ade kat pejabat lagi. tak pasal pasal pecut motor ke hospital pulak. konon nye semalam tak nak menyusahkan bapak aku laaaa kan, sekali termenyusahkan jugak.



jam6 suku baru ayah aku sampai dari kl. mujur die naik motor. kalau naik kerete? entah jam 8 baru nak sampai kan. jem kot.sebenarnye aku takut gileee bapak aku marah tau. sebab rosakkan kerete mak aku. wuwuwuwuwuu. tapi die tak marah pun. HAHA. mesti dalam hati die ' sabar sabar. puase.' hehehehe.



konon semalam nak singgah petronas beli gulegule kapas, sekali tak sempat. huwaaaaaaaaaa.



itulah aku nak cerite, betape life aku tak complete kalau bapak aku takde. tatau macamane nak uruskan baik baik kalau aku kene manage diri sendiri kan. wuwuwuwu. tu la mak aku cakap aku tak matang lagi. (dah bile pulak aku cakap aku dah matang nie??). ingat lagi dulu dulu, mase nak masuk study kat JB nun. memang semue bende diuruskan oleh si ayah. aku just follow je. HAHA. takpe,mase tu masih hingus lagi kan.



sekarang??? pergh, terngiang ngiang lagi ayat si ayah mase aku nak masuk kerje minggu lepas. ' kamu dah besar. dah duepuluh satu... mane boleh asyik nak harapkan die je. huwaaaaaaaaaaaaaa. padahal kisahnye aku mintak bapak aku teman aku naik hospital tu. takut sesat (wakakaka, takut sesat siod). ALASAN.



sampai pengarah hospital sound freshie, sebab ajak makayah teman lapor diri. HAHA. die cakap lah, kami nie dah besar. nak masuk kerje. bukan nak masuk sekolah. kuiikuikuiii. terase den. yang buat pengarah geram, bile tengok si mak ayah yang susah susah carik bilik nak lapor diri tu. ehem ehem, excuse me... tang tu aku carik sendiri okie. aku suruh makayah aku dok belakang aku je, biar aku carik. bagus kan aku? HAHAHA.



dulu pun mase aku ade krisis dengan EX aku, memang aku takkan boleh hidup bahagie ah sekarang kalau kes tu tak settle. semue gare gare ade si ayah aku nie. die lah yang tolong settle kan. wuwuwuwu. sangat tak boleh hidup lah kalau ayah aku takde kan.mau nye aku asyik turun naik makhamah kalau ayah aku tak nak tolong. memang siod lah jumpe lelaki perangai macamtu. nak nak mak ayah die backpup baik punye. langsung tak bertanggungjawab dengan ape yang dah jadi. cisssssssss, memang sampai sudah aku tak boleh terime kenyataan aku pernah sayang die satu mase dulu.



pesan bapak aku lagi ; ' takde kawan dalam dunie ni pun takpe. janji ade family disisi'. memang aku sokong lah kan. tapiii, aku kene ade kawan. kalau tak, nanti sape nak datang majlis kawen aku. HAHA. (tak boleh blaaaaaaaaaaa).



bak kate mama aku, ' mane lah nak carik lelaki macam ayah aku kat dunie nie' (ecececeyh mak, jiwang nampak :p)



inilah si ayah mase mude remaje dulu. hehehehe. baru 20 an 


budak kecik tu aku ler. nie mase tengah duduk kat bukit jugra, banting.



amboiii, main kude tak ajak. HAHA.

 gambar the latest beliau with my mama.



ceyh, entry ni macam hari bape lak kan. HAHA. takde la. hari hari aku adelah hari bapa & hari ibu tau. sayangi mereke selagi hayat dikandung badan. love both of you ; hairuddin yusof & azizah noordin.


p/s : how do i live without you,
i want you know.


Labels:

words spilled @ Wednesday, August 17, 2011 / leave comment here