Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
untunglah dah kerje & dapat bonus raye tahun ni.
09 August 2011

" ape untung untung?nak kenel baling kasut?aku TAK RAYE tau"



HAHAHAHA. assalamualaikum kawan kawan ku yang amat dirindui selalu. semoge kalian sihat hendaknye. amin. 2hari aku tinggalkan blog tanpe jenguk die langsung. hehe. rindu*. bukan ape, semalam nak je update blog, tapi malas sangat. tatau nak cite ape kan. harini pun tatau jugak. tapi bantai lah nak cite ape yang rase nak cite.


yeeeeah, semalam aku selamat lapor diri sebagai jururawat u29. cewwaaah,nak sebut gred pulak kat sini kan. haha.dengan banggenye aku nak cite, aku sampai lewat lapor diri disebabkan jem terlampau teruk. ohhh, pagi pagi teruk gile rupenye jem kat area rumah aku. baru semalam aku tahu tau. 


padahal lepas sahur aku terus siap siap da. tak sangke pulak, pukul7 baru nak gerak. bukan salah aku okie. kene hantar adik adik pergi sekolah dulu. bagus kan kakak camni. sile contoh. kuikuikui ;p




lalu jalan sg buloh, JEM. lalu jalan shah alam, JEM. last last jumpe jalan dari meru je. baru laaaah smooth sikit jalan raye. tepat pukul8 laktuh aku sampai dewan mbsa shah alam tu. selamat ade geng lambat jugak. HAHA.




mantap lah weyh. makbapak je penuh. bukan nurse yang penuh.hahaha. tapi makayah aku tunggu dalam kerete je la. buatpe pun nak tunggu aku amik surat penempatan kan. lame pulak tu. adoiii. antara 3 hospital yang aku pilih--> hosp sg buloh (WAJIB), hosp selayang & hosp serdang.


jengjengjeng. mane lah hospital yang bertuah nie ekh.hihihihihihih.



ini semue bakal nurse kat area selangor. ramai tak ramai.haha. lelakinye dalam 5,6 orang je.tahniah lah buat semue nurse nurse selangor nie ^^


dari 8lebih aku tunggu, name aku UP area jam sebelas lebih.. pergh, nak baling kerusi pun ade je tunggu turn kan.hehe. mujur puase. sekali berkumandang lagu raye lak kan. adeyh, syahdu pulak.



perasan tak?? aku sorang je tercampak sorang sorang kat sg buloh. huwaaaaaaaaaaaaa. aku takde GENG dowh. tapi bak kate owang kan ' kawan tu sampai bile lah nak dok berkepit dengan kite je'. so, berdikari lah SHAZ.. hahahaha.




tadaaaaaaaaaaaaaaaaa. inilah hospital yang aku berkhidmat. hospital sg buloh. even aku sorang je budak kskbjb tercampak sini, aku bersyukur sangatlah. sebab dekat dengan rumah kan. tayah susah susah carik rumah sewe. budak budak sg buloh ni dah cop dah nak beraye rumah aku tahun ni. kesian diorang. rumah semue jauh jauh. dekat kelantan, perlis,terengganu. sobsobsob.


minggu ni & minggu depan aku tak kerje lagi lah sebagai nurse nye. tengag busy isi borang je minggu ni. inggu depan ade kursus IT pulak. hospital IT kan. hehehee. lupe nak cakap, hospital ni pun hospital dalam taman jugak. memang 'cameron highlands' sungguh lah. ;)


serious aku bersyukur dapat kerje sini . HAPPY sangat weyh ^.^



tapi........................................................




aku ade masalah dalam pemakaian tudung berline biru. huwaaaaaaaaaaaaaaaaa. aku menyampah betul pakai tudung lembut macam sutera ni. stress setiap pagi weyh ;(  



p/s : tahun ni aku dapat bonus tau. haha. tapi dapat separuh je la ;)
winkwink $.$


Labels: ,

words spilled @ Tuesday, August 09, 2011 / leave comment here