Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
posmen yang mendebarkan jantungku
01 August 2011


" puase tak tu korang?"


fuuuh, lepas sahor makan nasi berlaukkan ayam masak asam lemak cili api, cannot sleep pulak kan. so, bantai online kejap dengan adik kecik ku itu. after subuh berjemaah with my parents, baru syiok tido sampai ke pagi ye doook.. haha.pukul9 baru bangun. memang feel tido lame lame ;D


(ade orang tu kan, suruh aku kejot sahor, sekali die bantai taklayan bunyik call dari aku. cisssssssssssss.)


bangun pagi tetibe teringat pasal surat posting kerje aku yang tak sampai sampai lagi kat rumah. ape lagi, mesej laa geng geng yang lain tanye pasal surat. rupenye semue dah dapat. nak mule nak nagesh dah nie sebab aku je tak dapat dapat lagi ni ;(


lepas je update status kesedihan & kekecewaan aku, HAHA sampailah si van pos laju kat depan rumah. kuikuikui. malu aku. dah la update status pasal kekecewaan aku. sesaat kemudian die sampai. mau tak dupdapdudap jantung ku (eyh pehal lak nak dupdap.bukan orang masok minang pown)


HAHA.


aku dengan muke sedihnye sain surat dari abang posmen tu. die cakap alamat rumah aku ni pelik, kat shah alam, sungai buloh ade, banting ade. sebab tu surat tu lambat sangat sampai. huwaaaaaaaaaaaaaaaaa. dah terang terang daerah shah alam. ni yang nak bagi english education ni. takpe laa.bulan puase kan. saba jee.


menyempat lak si abang posmen ni kenekan aku " dik, awak dapat keje kat JB tu. HAHA". perghh, nak je aku baling besi kat pale die. eyh cop cop, die nie stalker FB aku sampai tahu aku tak suke JB. ciiiiiiiiiiiss kau abang posmen.



beriye tunggu surat yang sehelai ni dari minggu lepas, rupenye takde ape sangat. HAHA. saboo jeee laa bak kate mama aku kan. okie guys, next week aku nak kerje. doakan aku dapat hospital sungai buloh okie ^^


k,paraaaraaapapaaa.. adios. assalamualaikum ^^


Labels: , ,

words spilled @ Monday, August 01, 2011 / leave comment here