Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
susah kalau adikberadik gadoh tak bertegor sape.
28 July 2011


" air dicincang macamane pun takkan putus"
-eril.oyoi. oyeen. emeen-




gadoh gadoh is normal
tumbuktumbuk is normal
bertepuk tampar is normal.

tapi walau macamane pun, hubungan yang suci dalam debu tu takkan terputus begitu saje

(name pun adik beradik kan)



tapi sejak berlaku bertempuran antare aku dan oyeen (15y.o), kami mule.................................................. huh, tatau nak cakap macamane lah dengan korang kan.......




perlawanan/ pertengakaran/ perdebatan (bukan macam dalam juwvana tu) antara kami bermula bile,



kami berLAWAN badminton. 


mungkin perkare ni takkan berlaku kalau kite tak turun padang berlawan kan oyeen. hukhukhuk.maafkan kakak kerana mengajak kamoo bermain. sobsobsob.



budak ni dalang segalenye. die menjadi juri yang tahpape. entah die kire betul betul atau main hentam je kasi markah. puihhpuihhhhh......


bermulalah,







dah kalah, nak kate aku main tipu. puiihpuiiiih lah.... eyh kenape rumah kuning tu kene boolat?adekah ea rumah berhantu? jengjengjeng. HAHA. name je pondok guard,tapi tak pernah ade guard. dulu tu tempat LEMAN bermain tau. tatau lah die main dengan siape. jengjengjeng.


haha,kat pondok tu kan kan kan. ade orang kan, die tunggu aku kat situ kan. pastu tengok aku takde kat situ kan, pastu die kecewe. HAHA. kesian die duduk kat situ, kononye berharap aku akan keluar rumah siram pkok bunge ke sidai baju ker. HAHA. paling tak boleh blaaa die carik kerete swift aku. bile aku ade swift nie? kihkihkihkih. kecian die kene pandang slek dengan jiran aku kat sini. HAHA.


(tapi sebenarnye aku yang kecewe takdapat jumpe die. sobsobsob). mesti budak tu bace pastu die rase nak letopkan rumah kuning tuh lepas ni. HAHA. sorry geng, aku janji perkare macamtu takkan berlaku dimase mendatang ;p


sambung cerite lawan badminton tadi...



oyeen kalah. oyeen kalah. booooooooooooooooooooo.


atotototoo. jangan cry cry bebeh. adat bertanding macamni lah. HAHAHA. nasib baik die tak baling burung kat baju die tuh. kalau tak mati aku kene burung bom tuh. kihkihkihkihkih.


ekceliii kami tak gadoh pown. kami cume bertumbuk je lepas kejadian tersebut. hehe. cool lah main badminton dengan budak bertuah nie. HAHA.


INGAT, dont gadoh gadoh dengan adek beradik. dont rude to your sistah.hehehe


p/s : siape menag lawan badminton tu?
AKU lah  op kos..


Labels:

words spilled @ Thursday, July 28, 2011 / leave comment here