Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
agak agak kite akan share semue ni sampai kahwin ke?
26 July 2011

" betape aku rindu kawan kawan kelas aku.korang rindu aku?"


lagi berape minggu je kan nak puase. dan juge nak kerje. (malas GILE). tapi makin nak kerje ni, makin lah busy kite nie kawan kawan. busy ape? busy merepek kat facebook sane. HAHA. ade je bende nak direpekkan setiap mase. itu nak share, ini nak share.


okie, sangat rase rindu nak buat bising dalam kelas even ketue kelas sem6 kite takkan menjerit suruh diam pown. HEHE.


group 2/2208 kat facebook sangat aktif. mujur la group ni kite kite je ade. kalau orang lain bace dan tengok komen kite,mesti diorang geleng kepale tengok perangai macam kanak rabina sungguh. HAHA



ade jugak main vote vote penempatan. haha. sumpah comel gile
tengok lah tu aku tick ape? hehe. bangge bangge.tick SELANGOR


 semue bende yang kite tahu, kite akan share kat sini.
supaye takde kawan kawan terlepas pandang kan. ;)


haha. macam takboleh mesej kat handphone kan. agaggaa ;p 
lawoklawok. tapi sweet je. haaa, yang atas nie staffnurse sabah tau. ;)
miss you kak lai.



haha. saje nak suruh orang jeles kan. cissss.




tak kurang jugak tolong promotekan blog  INI
(suke)



paling pening bile semue orang komen post dan notification berlambak.
HAHA.

tengah malam pun dok berchat. nie jam satu pagi nie.
(tatau kenape lan ribut mesti ade. HAHA)



agak agak kite kerje nanti,kite rajin tak update lagi group nie ekh? tapi mase kite study, takde pun aktif sangat group nie. dah cuti sakan nie terlebih lebih aktif lak. hehe. ape ape pun satu je aku mintak, lepas je korang dapat tahu kerje hospital mane, TOLONGLAH BAGITAU OKIE. kot kot aku transfer patient ke situ ke, leh pelok ciom korang jap kan.


sebagai nak tambahkan kesedihan, jum layan youtube ni jap .




dan sambunganye.....



hehehe. ape macam?? suke lew tu jadi artis kejap. kihkihkih. lame dah aku tak tengok video nie. sebab malas nak sedih kan. dah la lame gile video nie. sapoo laaa buek nyoo yooo.. hish.


p/s : paling PENTING, kahwin nanti tolonglah invite okie.
invite kat fB pun dah kire okie. tapi dapat kad kawen yang wangi2 lagi okie ;D

Labels: , , ,

words spilled @ Tuesday, July 26, 2011 / leave comment here