Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
dah ade rumah?
24 July 2011


assalam geng ;)


bersempene dengan ogos yang bakal tibe, dimane ramdhan memanggil manggil kite & kerje menanti aku di sini, aku nak share lah sikit ape yang aku tahu. kot kot korang taktahu. (especially untuk kawan kolej).



haaaa, buat kawan aku yang dok jauh nun kat kelantan sane, perlis sane, pahang sane, melake sane... yang bakal bekerje jauh dari negeri sendiri tu mesti tengah risau memikirkan kat mane lah nak tinggal nanti kan. hostel jururawat untuk kite memang tersedie ade je. cume banyaklah kene tolak gaji korang nanti. sape nak kan. melainkan memang itu je la pilihan yang ade.



kat  SINI, boleh lah korang carik rumah untuk disewe.bukan senang nak carik rumah sekarang.



aku harap sangat aku akan terus stay kat rumah dengan family. amin. untuk kawan kawan yang risau pasal rumah, just search je kat  WEB yang sedie ade okie.



dont worry, be happy.








p/s : thanks to SN WAWA ;)

Labels: , ,

words spilled @ Sunday, July 24, 2011 / leave comment here