Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
mimpi yang akan jadi kenyataan
14 July 2011


'indah sangat mimpi semalam'


bukak mate tengOk adik aku tengah sengih sengih macam kerang busuk. suke pulak die nak pergi sekolah pagi pagi kan. hadeyh. rosak mimpi guaa. HAHA.


malam tadi entah macamane mimpi bukan bukan. ade ke patot aku kawen dengan kawan ***** aku. kalau die tahu nie, mesti die gelak tak ingat dunie nie. hadoi. macamane tah malam tadi boleh termimpi tengah manje manje suap suap makan bagai dengan die. HAHA. sweet. tapiiiiiiiiiiiiiiiii, taknak laa aku dengan die. ;(


bukan memilih. tapi die baik sangat. sebab tu macam pelik je, apesal aku mimpi kahwin dengan die.


paling kelakar, entah tahun bile kahwin. tuptup dapat baby comel.agagagaga.lady gaga betul mimpi aku nie. tapi series best sangat mimpi tu. kalau boleh rakam mimpi tu, nak je aku tayang kat sini. HAHA (merepek)


best jugak ber'laki'kan lelaki dalam mimpi tu. kihkihkih (gatal)



semoge aku akan dapat anak yang soleh/solehah kelak. amin

Labels: , , ,

words spilled @ Thursday, July 14, 2011 / leave comment here