Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
orang lain nak konvo, orang lain gelabah
06 July 2011


'pergh, cite pasal konvo pulak ea.padahal lambat agy'


assalamualaikum geng. memang sah aku takde keje dok umah. baru tadi up entry, laaa nie tambah agy. hikhikhik. tengah ade mood kan. kalau takde mood, memang tak hadap belog awan awan nie.


(okie, adek aku rase annoying tengOk awan kat blog haku ;( )


errrr, results LJM tak keluar lagi pun. even kolej swasta ramai da meraih kejayaan mereke, kami je belom lagi. sebab keputusan tak sampai kat kolej lagi. maybe postman tak jumpe kempas baru katne kot. maybe okie.maybe.


-----> doakan kejayaan hambe okie kawankawan.


okie, konvo lambat lagi. tapi sebab aritu kan...kan.. kan.... si bazilah pergi up pasal tempat yang kitorang nak konvo nanti kat status fb die. aku pun tetibe teruje nak ushar. okie, tempat konvo dekat kampung halaman aku je. so tak excited mane lah. ingatkan boleh pergi sabah sarawak ke konvo. dapat naik BELON.


tu die----------------> kolej sains kesihatan bersekutu ulu kinta, perak darul ridzuan


(tempat kelahiran mak aku, abang aku dan mestilah aku kan)



okie, meh sini tunjuk hidung sikit siape yang gile gelabah pasal konvo aku nie.




ececceeyh. gelabah ya amat mike mike nie semue yeeer. macam diorang pulak nak konvonye. takkan lah ngek sangat nak buat konvo satu malaysia dalam mase satu hari. take turn laaah makcikpakcik oiiit. turn hari isnin, kolej ini ini ini. hari selase itu,itu,itu. hari rabu pulak depa depa depa.


oh lupe. diorang tak merase konvo semalaysia. kesian.


dah lah cakap, soh kitorang konvo kat padang hospital bahagie. hekeleeeeyh, memang gelabah gilew. (biasse la kan. hati dah taksuke depa. depa cakap lagu mane pun aku tetap takkan suke. kih3 ;p)


okie, tutup cerite pasal itu orang. jum ushar pemandangan kawasan tempat konvo kami kami ni nanti.






nice gile kan? mempersembahkan, kolej sains kesihatan bersekutu ulu kinta. okie, aku pun taktahu dalam ni ade kos ape je. sebab, aku dah takjadi student kan, malas nak tahu dah.HAHA. yang penting, sini lah tempat konvo kami.


ape aku harapkan sangat? aku harap sangat kumpulan koir ULTYMATE SYMPHONY dapat nyanyikan lagu 'congratulation' mase konvo kami nanti. huwaaaa, rindu gile nak tengOk diorang koir. nak rase meremang remang mase diorang koir. wuwuwuwuwuu. (ceyh, macam lah aku nie masuk koir kan.hak3.)



rindu dekat elpina si soprano tu.
rindu dekat ilham yang gilegile tu.
rindu dekat hasif yang sombong tu. (sekarang tak sombong.HAHA)
rindu dekat afifa yang sweet manje tu.
rindu dekat mark yang comel gile tu.
rindu dekat ijat yang suke usik azieah tuh.HAHA.
rindu dekat azie yang kelakar tu.
rindu dekat chai yang penuh semangat tu.
rindu dekat rudy yang baik tu.
rindu dekat alimin yang suke senyum n hensem tu.auwwwww~

yang paling RINDU, rindu dekat aqilah, nadia, kakaida, shidah,tim,kakdayah, kaklai, kakfarah,amiza, zen!


halamaaaaaaaaaaaaak, edisi rindu budak koir ke ape nie. hahaha. okie, itu je aku nak. kot kot lah en amierul bace ke kan belog aku, die pun tertouching ke kan. lalu, die pun pakse dorang datang konvo kami. ahahaha. padan muke diorang :p


okie, dalam mimpi je semue tu kan ;)


p/s ; sumber gambar telah diambil dari blog budak ma, HAFFiz!.
harapharap die tak marah.kalau die marah, aku datang ulukinta nanti aku bagi cekelat same die. ekekekeke.

Labels: , , ,

words spilled @ Wednesday, July 06, 2011 / leave comment here