Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
memang betulbetul kisah hati.
01 July 2011


*play jer entry dengan lagu nie;)


baru lepas singgah  BELOG ADEK aku tadi.tibe tibe tertouching dengan lagu 'kisah hati' die. ceyhh, dan dan up blog pasal hati ekh. hehehehe.bukan selalu dapat cerite pasal hati kan. sebab bende tu macam rumit sikit. (rumit kat aku lah.kat orang lain tak pun ;D)


bertahun single tibetibe tertukar status pulak. mau tak kene soal jawab dengan kawan. bukan setakat kawan je pelik, aku pun pelik. takde angin takde ribut pun. ahaks, ter'ribut' pulak kat sini :p


eherm, tak semestinye orang yang kite sangatsangat suke&cinte, kite akan dapat die kan. so do i lah! aku tak dapat pun orang yang aku sayang. sebab die bukan milik orang lain pun, tapi sebab takde jodoh lagi. takkan pulak aku nak pergi mendambe kaseh beliau kan. alih alih, terus block aku pulak kat facebook nanti. terus hilang satu kawan yang sangat baik.


cukuplah berbulan bulan dulu aku sangat baik dengan si arjuna sorang ni. tuptup kene sembur dengan awek die sebab terlampau baik dengan kekasih die. dah aku tatau die taksingle, nak buat macamne. dah die pulak cakap yang sembur aku tu ex die. memang macam cilake lah kene sembur makihamun bagai. tapi takpe. aku dah mintak maaf ke die sebab termaki die jugak. HAHA. sedih bile teringat balik mase baik dengan si arjune tu. sobsobsobssss...


semalam aku sedih. sedih sangat. sebab ade orang nak buat suprise tapi takjadi. kesian die. ;(


memang sadis takdapat jumpe beliau buat kali terakhir. (macam terakhir sangatlah kan). ape ape pun aku doakan kebahagiaan beliau. sebab die memang lelaki yang baik. untungnye kalau aku jadi teman die. HAHAHA. takboleh blaaaaaaa ;p


p/s : patutnye plan nak tengok 'sekali lagi' dengan die. tapiiiiiii ;(

words spilled @ Friday, July 01, 2011 / leave comment here