Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
june; makin hari makin lah sayang
02 June 2011

assalamualaikum geng ^,^


alhamdulillah dah masuk bulan june.means makin dekat untuk aku blah dari johor nie. hoyeeeeeeeeeeahs.. eyh suke ke? hurm entahlah. makin cepat mase berlalu, makin sayang nak tinggalkan semue kawan kawan. sumpah tak tipu tau. entah bile kite akan jumpe lagi lepas konvo kan.mesti semue orang cantik cantik konvo nanti ;)


kolej sains kesihatan bersekutu ipoh,perak.. wait 4 us.


okie, bukan pasal konvo aku nak story.macambiase.pasal kawan kawan kelas yang nampuluh due orang tu lah. sebab sekarang tengah mood sedih sedih perpisahan kami kan. ececececeyh...


aku habiskan mase melepak dengan mereke isnin haritu. sangatlah penat tak ingat dunie. series tak tipu. memang enjoy, tapi penat lebih dari enjoy kot. pukul6 pagi bertolak, pukul 6pagi jugaklah sampai kolej. memang berjalan sungguh kan ;)


ape ape pun aku nak kenalkan mama kami sepanjang trip seharian nie. perkenalkan aqilah. the hawt pinky mama. hikhikhikhik (confirm kene baling senduk atas kepale jap agy ;p) nape aku panggil die mama? sebab die dinobatkan untuk menjage kami berjalan jalan seharian. die diminta bawe kami jalan jalan. hebat kan mama pinky aku nie?? kuikuikui (gelak comel)


ape ape pun aku nak cakap tahniah aqilah sebab berjaye jage kami. sebab berjaye buat kami happy. ;)




tapi paling berjase driver bas kolej kami lah.takde diorang, tak bergerak lah kami kan.thanks semue ^^




seronok kan semue tidow dengan aman sekali.aku jer susah betul nak tidow. haisssh.



berehat sebentar sambil breakfast di R&R ayer keroh,melake.





taypayah nak rainbow sgt lah shaz. ceeeeeeyh.



sangat kondusif dapat sit belakang sekali. boleh terbongkang dengan aman sekali. hehehehhee


jum ushar geng bas kolej aku jum. diorang nie bukan leh jumpe kamere. habis semue posing nak dibuatnye.takpe, kenangan kan. hehehehehe.



wajiblah mulekan dengan muke tuan belog.winkwink. meet azieah, nad, aqilah & me of course.


ini kakak comel saye. elizah. comel sangat lah die nie. geram.ggggggr ><


ini housemate saye shikah & shidah. ;)


budak cantik 2orang nie, linda & ziela ;)


ini kak aida dan belakang tu my roomate, nadia ;)


meet wanie, mimi, haliana & nadia ;)


ini die si cantik erma dan si pemalu kak farah. auuuuuw ;p


tidow punye tidow, finally sampai ke destinasi perjalanan. tak jauh mane pun. dalam malaysia saje geng.





have fun with them.series tak tipooo geng.


argh malu... jumpe jang geuk suk. arghhhhh tak leyh tido malam. arghhhhh






kawan kawan saye semue cantik cantik kan ^^


saye cantik tak? HAHAHAHAk.


geng yang sangat aku sayang sampai bebile <3

takde kerje nak buat petang petang kan. buat photoshoot ajer.






semue kenangan kite akan tersemat baik dalam ingatan aku. pergh, rase nak nagesh terkenangkan esok hari last kita. lepasnie busy LJM kan. huhuhuhu. habis LJM semue berangkat ke rumah masing masing. so sad lah. sobsobsobsob.


sayang engkorang semue tau ;)



Labels: , , , ,

words spilled @ Thursday, June 02, 2011 / leave comment here