Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
tak sabar menanti hari esok geng
24 May 2011

esok hari yang dinantikan. hari dinner kami yang gilang gemilang. fewwwwwwwwwwwwwit. mesti ramai cantik tak ingat dunie esok. aku je biase biase. tak percaye? okie, kite tengok esok yeee geng.hehehe.


tema kami nature of jungle. ramai pelik dengan tema kami. tapi pade aku, ni la tema paling unik and best aku pernah pergi. (padahal tak pergi lagi nie).even aku tak berape nak jungle, tapi aku cube buat buat jungle esok. agak busy sepanjang hari nak dekat dinner nie. kalau dulu biasenye junior yang kene prepare untuk kami. tapi sekarang takde da. kau nak dinner, kau lah buat sendiri. tapi aku suke. happy jeee dengan kerje kerje ini.







aku under ajk persembahan. kene prepare persembahan terbaik esok. my partner is ain. the best partner even selalu laaa sangat bertengkar.hahaha.




kami ade buat satu video montaj. pergh, tatau kenape aku rase video tu sangat best. insya Allah akan aku uploadkan kalau free. hehehe.nak nangis pulak tengok video nie.sobsobsob..


jum gegarkan hotel thistle esok geng.



orang kate grandnye dinner kami. grand tak grand sangatlah. janji happy ;)


p/s : tak sabar nak upload gambar dinner.HAHA

Labels: , ,

words spilled @ Tuesday, May 24, 2011 / leave comment here