Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
Day One : 10 things about me
10 May 2011



yaaa itu die, ape kau nampak itulah aku
(bukan nak cerite sal jerawat sebijik atas pale tu ekh.)



1) lebih selese kalau orang panggil shaz. aku tak berape suke dengan leen. tapi kalau nak panggil, panggil je laaaa. aku sape nak halang kau panggil aku ape kan.


2) bajet muke macam budak tahun '95. padahal aku lahir tahun '90. terime kasih lah kalau kau cakap aku perasan. aku memang perasan tahap gile perasan.


3) aku budak lepasan spm ONLY. insya Allah berkat usehe tawakal 3tahun study diploma nursing, aku dapatlah kot diploma tahun nie. amin. siape cakap aku nak SANGAT jadi nurse? takdir yang menentukan aku untuk jage masyarakat. sile lah hormat sikit kerje aku ekh. taksuke lah orang kutuk kutuk kerje nurse nie.


4) aku anak sulung perempuan dalam keluarge. aku ade abang sorang je. adik ade due. kau nak adik aku mane satu? hikhikhikhikhikhik.my mama surirumah tangge sepenuh mase okie.konon aku nak ikut jejak langkah beliau. tapi hajat tak kesampaian. kene kerje dengan kerajaan dulu babe. my babah seorang tentere. konon aku nak jadi tentere tapi taklayak. punah harapan


5) aku dah lame hidup dengan dunie single. aku tak anti lelaki pun. tapi lelaki anti aku. hakhakhak. aku percayekan moto hidup aku, jodoh ade dimane mane. so stay cun always ^,^


6) aku percaye kawan tu penting untuk hidup. takde kawan, tak kemane jugak kan.


7) alergik pade bulu kucing & habuk. plusplus ade asthma. terbaiklah dulu bele kucing bername leman ;)


8) orang kate aku susah nak sedih dan menangis. happy 24jam. yeee, itu memang aku. tapi kalau dah sedih, jangan kau tanye kenape aku sedih. tu bermakne tengah kecewe tahap tak boleh blaaa punyew.


9) saye ade geng name LLVs. saye sayang LLVs sangat tau.


10) inilah saye. hehehehehe


Labels:

words spilled @ Tuesday, May 10, 2011 / leave comment here