Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
kalau diberi peluang, aku taknak pergi tempat tu lagi. sekian -
24 April 2011


last weeks;

dah nak jadi staffnurse pun taktahu nak buat kerje.


ciss bedebah, ayat betul betul kasi perangsang gilee kan?
perangsang nak marah, nak maki, nak sepak kaki die, nak campak kat laut pun ade.

tapi papepun, perangsang untuk aku jadi staffnurse yang bergune nanti.


k fine, ape sikit kerje yang aku taktahu tu yang kau suruh buat sangat tuh? ape??? bakar urin? ceyh, bile mase dalam buku prosedur aku ade care care nak bakar urin untuk test albumin? cube carikan sikit kot kot aku yang taknampak. ceyh. agak la kalau nak tegur orang pun. tegur care hemah sikit takboleh ke der?belajar tinggi tinggi, ayat budi bahase macamtu jugak.


panas hati aku weyh.


sepajang 3tahun belajar, aku cume tahu gune strip urine test je makcik pakcik oiii. kot zaman aku moden sangat yeh? kalau lah aku hine care bakar bakar tu, bolehlah kau nak sound aku. ini tak cakap pape, tetibe kene makan ayat pedas pulak. sakit hati. bukan sentap hati. sentap hati okie lagi kot. sakit hati ape ubatnye?


memang nak je balas kate kate die, sebab rase hormat yang tinggi, SENYAP je la.aku kan student lagi. itula tak bestnye jadi student kan. tunduk jeeee kerje nye. nak bukak mulut sikit, kene marah. cakap lebih sikit, dikatenye menjawab. dahtu sape nak tegakkan benang yang basah kalau bukan diri sendiri.


aku pernah menjawab ke senior aku dulu dulu time juniour suke hati tuduh aku kan. last last aku pulak yang kene balik.bak kate kawan kawan aku, senyap je shaz. jangan jawab. k fine, senyap. tension tau. tension. nasib baik aku tak melakak kat situ. kalau tak, haru dewan tu dengar aku menangis. sobsobsob.


fikir satu je, sikit je mase lagi nak habiskan study. lepasnie dugaan kerje pulak kan. kene banyak lagi tabah. kalau orang awal awal lagi taksuke kite, susah la nak maju. takkan nak tukar tempat kerje minggu depannye pulak kan. kalau reason senior buli sampai tak makan patbelas hari, mungkin lah boleh diterime. kalau takde bukti, sape nak kisah kan? S.A.B.A.R-


takpe lah cool.


jum layan gambar gambar nak kasi cool and kurang marah. hikhikhik (belom tayang gambar lagi dah cool)









tak terungkap kate kate bile tengok gambar macamnie. cool je rase. aku lah cool. kau tak cool, aku peduli hape. comel and suci je baby kan. baru 78jam lahir ke dunie nie. hehehe. so so cute <3


okie dah. tu je nak tunjuk. 


doakan lah aku tak jumpe lagi orang takde adab sopan tahu nak marah marah orang je kerjenye. amin



Labels:

words spilled @ Sunday, April 24, 2011 / leave comment here