Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
kisah si spender dan dotdotdot......
03 April 2011

(ceyh, amaran nie macam buat aku gentar pulak kan -.-)



as salam geng.


ade kau nampak spender aku terbang mane mane dok??? cisss bedebah, ade orang hilang spender. tapi bukan aku. spender aku huduh, lobang lobang, takde sape ah nak curik. tips bernas dari misi nie weyh. takut barang hang hilang, letak jee barang yang macam takde nilai. Insya Allah selamat dunie akhirat barang tuh. 



sebagai rakyat malaysia yang berbilang kaum, bangse dan agame...... KAU MACAM TAKDE SIVIK JE KAN NAK CAMPAK CAMPAK BARANG ORANG..... hamboiiii cantek benooooor perangai. molek sikit ah der. kau tuh perempuan. hak hak haaak tuiiih betoi sape yang buat semue nie.



nak marah orang sidai baju, marah lah. marah bersebab. tapi janganlah sampai buang buang baju orang. ini kes mencabuli hak asasi manusie nie. nasib baik aku bukan lawyer tau. kalau tak, siap kau.


cissss.







Labels:

words spilled @ Sunday, April 03, 2011 / leave comment here