Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
ceyh budak bajet nie. kasi penampau baru nak sedar diri agaknye...
01 April 2011



assalamualaikum geng ;)


fuh, sepatutnye harini hari off aku dari membuat sebarang kerje kerje berfaedah nie. tapi sebab kolej punye pasal, aku korbankan mase free aku untuk mengemas makmal CCU. nasiblah ramai geng turun pandang, kalau semue dok fikir nak memonteng jew, sampai tak sudah kerje nak siap kan =.=


ini patient kami
john name die. sebab condition die DIL
so, die takisah kami nak buat ape ape pun.kihkihkihkih





alkisah nye, tercekik c3. cepat cepat ah resus geng.
ini kununnye dokte nadia. cam baguussssssssss jeee kan
:D



finally, die sihat balik. cool ah mr john
iLAPyou



-hanye lakonan semate.aku bukan nurse yang ganas,jangan takut datang jumpe aku erk-


tapi ape ape pun, thanks to my new clinical staffnurse sebab sudi kasi aku cuti esok. so, ENJOY puaspuas ;)


HOREYYYYH.......................................


eyh tau tak (confirm lah taktahu kan.. hikhikhik)... tadi seronok aku blogwalking orang. entah macamane, terjumpe blog budak bajet HOT. gile lah bajet sialllll..... memang panas hati aku tengOk budak nie. bukan bajet sebab cun ke, comel ke, kaye ke, hapeeee keee. tapi bajet dengan diri die sendiri..


kalau aku jumpe die katmane mane lah kan, memang syiok ah nak perli perli dak nie. tengOk ah budak, kalau aku jumpe kau nanti. macamlah kau jauh sangat kan. T.T


pendekkan cerite, die terlalu membangge diri and riak nak MAMPUS. kalau aku jumpe kau kat wad mane mane, meh sini tunjuk skill kau tuh. macam hebat sibuk sibuk nak mengutuk orang punye skill. padahal kau tu sape je pun. belajar tak habis, belagak je lebih. kalau rase tempat lame kau macam BAGUS, what for kau sibuk belajar tempat orang. belajar lah habis habis tempat kau.


dah mengutuk, nak bandingkan pulak. ciiiiiiiiiibaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..


oooo patutla perangai macamtu, kat kolej lame tak belajar adab atau komunikasi yang bagus ekh dengan orang??? kesiiiiiiiiiiiiann.... rugi rugi perhabeh duit beribu kat tempat lame kalau takde input & output.


selamat masuk wad next week. aku tahu kau hebat, sebab tu kau belagak. cube tak hebat.... mesti senyap je kan. hikhikhikhik. kalau hebat, tunjuk betul betul kehebatan kau tu bertempat. bukan cakap je lebih. omong kosong jeee tu. dah hebat, jangan berlagak pulak. Allah marah orang yang riak dik. (eyh adik ke??? haktuihh lah kau)


dengan rasminye, aku AIM kau budak. ape kau ingat senior aku je dulu boleh aim aim aku, aku pun boleh la.


wassalam.

Labels:

words spilled @ Friday, April 01, 2011 / leave comment here