Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
saye nak mask yang ITU !!!!
24 March 2011

mask bukan sebarang mask
aku mahu itu masquerade lah...........
huwaaaaaaaa, menyesal tak carik kat kl itu hari.
sekarang dah ade kat jb baru ingat nak carik ;(


depa kate kat kl murah murah belake.
patpuluh ringgit leh dapat empat youuuuuuu.
kat jb nie ha, tatau la ade ke idak
jenuh pulak nak menapak kt jb nie kan
dah la aku taksuke keluar berfoye foye.
ececececeyh :p


sape sape tahu ade blog yang jual comel comel masquerade nie, let me know yaaa ;)
bukan aku beli untuk pakai g wad okie.
nak pakai untuk dinner kabaaboooom aku tu la
of kos gua nak cun meleleh punyeee


nak nie nak nie nak nie...

ghaaaaaa, kalau pakai nie, dopolahpatjam bersin


nak simple sudaa.
janji cun dan selese kan kan kan ;)


agak agak nak pakai baju dress yang bukan bukan
macam dalam  ENTRY nie, boleh lah tutup muke habis dengan topeng nie
konpem orang tak kenal kau
hikhikhikhik :p


cun jugak aku pakai ini kan geng


haaaaaaaaih, malas nak fikir pasal dinner
pikir pasal LJM lagi best kan ;)


p/s : junior mesti jeles tak dapat join dinner kami :D
(eyh yekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee???)


kalau korang datang, pakai topeng camni ekh ekh ekh
PELIK DAN UNIK DAN MENAWAN 


Labels:

words spilled @ Thursday, March 24, 2011 / leave comment here