Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
harini habis exam, esok kerje pulak -.-
22 March 2011


haaaaaaaaaaaaaaaihs, seronok betul habis dah exam ;)
tapi.....................






tapi mengenangkan ape yang aku jawab tadi, rase macam menyesal je tak base semue nota kan. ape boleh buat, bende sudah jadi. tu la padah study lambat lambat agy.hahahaha hambek kau shaz...


anyway, soalan soalan harini dan semalam sangatlah memberangsangkan hotak aku. tadi sempat pulak aku tido kejap kan, baru jawab exam.hahahaha, terbaiklah kan. bayangkan exam 3jam tanpe henti. apekah ini -.-


soalan semalam keluar drugoverdose.memang seronok lah jawab sebab taksusah mane lah kan. exam harini pecah otak sikit, tu yang sampai tertido tuh. ngehngehngeh. harini keluar pulak soalan thyroidectomy + extradural haemorrhage + chirosis of liver + diabetes. paling aku menyirap chirosis of liver lah. langsung tak bace. hahahaha.memang jawapan die aku taram saje laaa kawan. huwaaaaaaargh ngantOk =.=


harini habis exam, esok kene kerje pulak kan. okie minggu nie takde junior okie.buatla kau kerje sorang sorang terkontang kanting. nasib baiklah HSI tuh patient die sampai 28 aje. kalau HSA, mahu peluh ketiak basah menitik geng..


haaaah, nak tido. ngantOk petang petang cenggini weyh.


zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Labels:

words spilled @ Tuesday, March 22, 2011 / leave comment here