Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
gile boring balik rumah.baik takpayah balik cuti macamnie.arghhhh~
07 March 2011

sambil bace, sambil tekan play yeee
(baru layan feel babe~)



ohh hati
sobsobsobsob...

assalamualaikum geng~


sabtu petang tempoh hari aku baru start cuti mid sem yang SANGAT panjang. perrrgh seminggu babe. sangatlah berbaloi penat lelah kerje berminggu miggu haritu. 


sangat rindu sambal jering si mama sayang~


ARGH.... tak boleh tahan. RINDU... mama, cepatlah pulang. cepatlah sembuh. cepatlah maaa. cepatla ;`(


mama aku sakit. ade kat hospital selayang nun. sayu hati petang sabtu tu tengok mama. mama menangis saje. hurm, tapi aku takparlu menangis depan mama. senyum saje shaz. senyum ;`)


30minit lepas tu barulah mama mahu bercakap dan cakap jeee keje die. ffuuuh lege hati.mama nasihat itu ini itu ini same semue orang. dengan awek abang aku sekali kene basuh. kihkihkihkih. senyum jeee akak tu dengar mama nasihat macam macam. bagus maaa, basuh jee abang dengan kakak nie~


mama, gile serious rumah sunyi mama takde tau. entah kenape rumah macam suram walaupun kami adik beradik semue ade. sobsobsobsob. tak sabar menanti esok dan esok, nak lawat mama LAGI ;)



...................................................................................................................

cuti seminggu aku takde makne langsung. sebab aku duduk keseorangan kat rumah. adik sekolah. abang praktikal. ayah kerje. aku??????


sobsobsob. sedih hati lagi ;(



kesimpulannye ; aku sedih. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;(

Labels: , ,

words spilled @ Monday, March 07, 2011 / leave comment here