Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
tema dinner -nature of jungle
24 February 2011

assalamualaikum kawan kawan
><


sumpah aku rindu gile same ini belog. sedihnye tak dapat nak online dengan riang hati sebab line berukben sangatlah lembap nak mampus. nak kutuk lebihlebih takboleh. bukan aku yang bayar bil kan. so dengan ini, bersyukur ke hadrat Ilahi sebab ade orang sanggup bayarkan bil tiaptiap bulan. sayang you lelebih la~



argh, tengOk tengOk kalendar
--> lagi 4bulan jee nak habis belajar.
doakan aku selamat habiskan belajar nie ye
amin~



tamat belajar, of course lah akan ade dinner. dinner kali nie pade aku, sangatlah penting. sebab ini dinner terakhir bersame kawan kawan kolej. (huwaaaaaaaaaaaa sayang nak tinggalkan kolej dan rakanrakan). bile dinner nie penting, semestinye kite nak yang terbaik untuk dinner nie. dan untuk dinner kali terakhir nie, tema pown nak lain dari yang lain. perrrrrrrrrgh, tema JUNGLE siod!! mama dengar nie konpem die malas nak layan aku carik baju dinner. huwaaaaaaaaaa mama, help me!!! mama je nak teman aku beli baju.orang lain takde sape nak temankan. huwaaaaaaaa lagi sekali~


tapi untuk kali nie, aku nak topup tema sopan sekali. (ceeeyh,macam selame nie tak sopan lak kan.padahal, pakai baju kurung je selame nie.kahkahkahkah ;D)


even lambat lagi nak dinner dengan geng, tapi dah kene start usha mengusha nie. kang last minute main tibai jee baju yang ade. mampus kene marah dengan ketue!


aku tahu geng geng sekelas pown kepeningan sedikit nak carik baju tema camnie. lagi lagi yang memang tak gemar berdress macam aku. so, kite ushar sini dulu, dan cube carik idea untuk ikut tema kite k geng!! kalau kite semue tak pakai tema yang disuruh, ape gune kite ade tema babe.baik kite dinner dalam kolej je kalau nak buat cincai cincai~


jum teman aku ushar baju jum
(ushar je, bukan nak beli pown)


1) si rimau mengaum comel
-baju nie sangat comel tapi langsung tak sesuai untuk gadis seperti kite
cube carik dress labuh kawankawan
ade takde belakang cerite lah yer~




2) cube teke nie macam siape??
yes correct!!
ini cik jane dalam cerite tarzan tuh
kalau siape siape nak pakai camni, cube korang bawak senapang.
confirm memang macam nak masuk jungle you~


3) glamarous mama hutan
-waaa cakap lu, ini baju sangat sweet!
aku nak boleh? simple but cantik kan kan kan
aku kan simple orangnye, tak reti fashion2 sane sini nie
(nak pakai baju nie, pandai2 la cover aurat nyah~)



4) alamak, ade 4dress pulak dah.
tapi seriously, sangat lah cantik semue dress nie!!!
aku nak pilih semue boleh?
;)


5) cheetah mantap!
simple, tapi snagatlah cantik
aku SUKE!



6) cheetah kan nie??
yeee kan je laaa
cantik kan.
sape nak???
me,me ,me,me



7) memang cheetah glamour malam tu kalau semue orang pakai baju nie jugak
(cantik!)



8) selain baju, aksesori yang boleh dipakai macamnie la kawankawan
-kau pakai jubah ke baju kurung ke ape keee,
kalau oakai dengan aksesori sebegini pown dah cukup menepati tema
(dalam banyakbanyak nie, aku nak no3,4,5,6,7,9)


9) aku COP yang nie!


10)  ade 6dress yang sangat menarik dibawah
(aku suke : no4 dan 5)


11) dress nie sangat comel ;)



12) tak serabut kan, kalau de yang panjang sikit, BEST!


13) opp opp opp
gambar nie, aku nak tunjuk die punye mask je tau tau tau
cantik kan mask die ;)



14) susah sangat nak ikot tema, kau pakailah macamnie ;)


15) nak kasut die jeee~






tadaaaa~
puas tak puas tak???


kalau tak puas hati jugak, pergilah google sendiri atau pergi window shopping sendiri ye. ape ape pun, semue pakaian yang ade nie, bukan yang aku bayangkan aku nak pakai. aku nak pakai pakaian lain. hehehe. insya Allah aku usehekan beli. mama,help me!!!


geng,
pakai macamnie je la senang


kostum banyak dijual dimerate rate tempat
^^



p/s : sumber yang aku dapat untuk kali ini ialah dari google
sekian

Labels: , ,

words spilled @ Thursday, February 24, 2011 / leave comment here