Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
hidup untuk MAKAN
05 February 2011

macambiase..........................
kalau start cuti
duduk rumah memang tujuan untuk menambahkan LEMAK
best best best....


jumaat

 ini breakfast aku
NASI LEMAK (pasar pagi)


plusplus makan dengan
ULAM JERING
(pagi pagi dah busukkan MULUT)
:D


tengah hari, mama masak
 LAKSA PENANG
(lebih 5kali aku makan. HEBAT tak hebat aku?)


sabtu

NASI MINYAK
(makanan wajib mama masak)


ahad
(hari mahu pulang ke JB)
halamak,
lauk WAJIB aku dowh!
SAMBAL JERING MAMA HEBAT namenye
mama masak je sedap.
orang lain masak, kene pikir lapan kali nak cakap sedap.
hikhikhik
^^


well, inilah namenye `hidup untuk makan` kawan.


p/s : baru semalam mama tegur yang aku dah gemuk.
sobsobsobsob
;`)


-> sumber gambar dari GOOGLE okie

Labels:

words spilled @ Saturday, February 05, 2011 / leave comment here