Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
beze perempuan dan lelaki
12 February 2011

assalamualaikum (;


bertemu kembali kite selepas aku membusykan diri di zon kecemasan. kecemasan la sangat kan. boleh tahan la jugak kan. orang eksiden sane sini, sesak nafas sane sini, pengsan sane sini, kene ragut sane sini. jadi, terbaiklah ade tempat kecemasan macamnie. 


tapi......................


sumpah aku taknak keje tempat macamnie. huwaaaaaaaaaaaaaa, taknak taknak. semoge aku hanye ditempatkan di wad wad sahaja. amin~


kenape aku taknak keje tempat macamnie??


ini hanye pendapat aku aje. orang lain kan lain. aku kan lain dari yang lain. hikhikhik.


pade aku, tempat tempat kecemasan macamni, orang stress stress tak boleh duduk!! kalau orang stress stress duduk, memang stress la patient patient kau kan. jadi, kau nie jenis stress tak orangnye????


AKU???? yeee kot. kalau aku tak berjaye masuk jarum kat vein orang, aku mule strees!! dan nak nangis. tapi control dan cool la. mane boleh nangis2 dan stress2 dan marah2 patient (;


thats why perempuan tak sesuai duduk di tempat stress macamnie. sebab perempuan kan suke stresskan diri mereka. kuangkuangkuang ^^


aku sangat suke tengOk PPP (penolong pembantu perubatan) buat kerje. cool saje bhaa~


GOOD!!


tapi sekarang kan dah ade PPP perempuan. mungkin mereke same mcm nurse. `perempuan` kan. hakhakhak. stress memanjang. marah marah orang memanjang. tapi kan kan kan kan. tak semue PPP cool. kebetulan aje aku kerje dengan PPP yang cool. so, i LIKE~


perempuan oh perempuan....



jum jadi cool macam budak hini!!
huahuahua
^^


Labels: ,

words spilled @ Saturday, February 12, 2011 / leave comment here