Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
hari jadi february.
27 February 2011

assalamualaikum ;)

halamak, makan kek LAGI!!! last week makan kek orang dating. this week makan kek harijadi. memanglah GEMOK aku jawabnyeee kawan kawan...


buuuuuuuuuuuuurpp, masih kenyang lagi perot nie. burger menanti atas meje tuh. sapo nak makan nie??


12february


selamat hari jadi kakak!!!
(mampuih kene tempeleng sat agy!)
ely sudah masuk 2++
yeahh, aku masih mude lagi yeee puanpuantuantuan
die je suda tue
hikhikhikhikhik

anyway, selamat hari lahir sahabatku.
even kite suda jauh, aku ditingkat1, kau dibawah aku.
aku tetap sayang kau lah.
malas jee nak tunjuk2
;)



hari jadi di plaza angsana,JB.


makasih LLv semue. sudi datang even semue sibuk keluar bersuke rie kan. aku jee stay dibilik. budak baik la katekan. hahahaha. petang yang busy, menapak ke angsana. nasib baik semue datang tepat mase. takde laa kene tunggu lame lame.


tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

secret recipe : chocolate banana

-krim banyak sangat
-gile lah tebal kek nie, kenyang nak mampus makan
-banana die sedap.suke suke suke
-makan tak habis.sebab besar gile.


burfday gurl riang melihat kek yang besar gedabak. kihkihkihkih ><

happy ;)



28february.

kak lai,
sitti fatimah ajui
aiii sayang yuuu bhaaaa
akak kawen jangan lupe shaz yeeeeee
stay cool and senyum nampak gigi
muaaaaaaaahs



dengan ini saye  mengistiharkan
: saye sangat bahagie dan kekenyangan ini hari. sekian terime kasih




tak pasti lah kenape gambar nie nak kene besar 
;D

Labels: ,

words spilled @ Sunday, February 27, 2011 / leave comment here