Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
lahirnye seorang nurse.....
27 February 2011

aku : 18tahun

dari puncak alam aku terbang ke johor bahru
(yes, this is my new place!)

first time berjauhan dengan family,
first time kenal dengan orang dari bermacam macam negeri,
first time terpakse berdikari sendiri

-percaye tak, aku tak menangis pun sebab peruabahan baru nie-

ramai gengeng menangis sebab tak dapat berjauhan dengan family,
sebab first time jumpe senior garang macam singe,
terpakse tukar jurusan diorang.


aku cool~



......................................................................................................

aku : 19tahun

yes yes yes, tak sangke aku boleh berdikari rupenye
bayangkan selame nie tak pernah duduk hostel,
akhirnye, dapat duduk hostel hujung dunie punye~

semester 2 paling cool!
banyak belajar kat sem nie.
injection, ECG, suction, etc.


ade macam ngeri tak gaye aku pegang needle?
:D

(muke gile baik kan.junior lagi kan :D)

......................................................................................................

aku : 19tahun 1/2

dari hijau punyer colour bertukar menjadi biru.
sangat rase bangge sedikit :D

sem 3 best.masuk labour, mandikan baby baru lahir, tengOk orang bersalin
kau pernah tengOk tak?
;)

(dah mule tunjuk belang daaaaa)

......................................................................................................

aku: 20 tahun

tak sangke dah makin nak tue dah kan ;)

sem 4, maish di colour biru
sem kene cakap banyak banyak
aku SUKE!!!
bagi pendidikan kesihatan kat mak mak yang baru dapat anak

tajuk ceramah aku untuk mak mak nie
-> perkembangan bayi hingge usie anak 6tahun

BEST!!

 nie chart aku ;)

 penuh yakin tak??
hahahahahaha :D

ini geng komuniti aku



sem 4 jugak sem kene keje malam ;)
3malam aku sangat busy
even itu wad surgical sekalipun
best dapat partner yang best
nadia

 menyempat bace remaje malam malam
:D

sempat jugak order tomyam dari singgah selalu
thanks abg ppk ;)



......................................................................................................

aku : 20tahun 1/2

pip MERAH menyala
sangat lah mengancam rasenye bile dah berwarne merah nie
;)

makin naik pangkat, makin berat beban dibahu kan 
i dont like~


sem nie best!!
dapat pergi hospital permai
memang enjoy dan menakutkan
:D


hari last, hari jumaat kene buat aktiviti untuk pesakit
tapi budak segi dengan kpj je buat aktiviti
kitorang KENE follow
sebab kitorang junior, diorang SENIOR dowh
:)

......................................................................................................

induksi!!!

biase buat sem last last
tapi group aku jew sesat buat sem5 ;)

 ini senior xray aku
die baik!!
tak sangke die dah keje pun, boleh jumpe lagi kat JB nie ;)
hye kak, rindu same akak!


 ini roomate aku selame 2tahun setengah
die sekarang dapat kerje kat HKL
goodluck kak!!


 budak budak nie bakal kerje bulan 8 nie ;)
goodluck kawan2


bakal kerje bulan 8 jugak.
goodluck LJM geng!


......................................................................................................

aku : 21 tahun

dah tue!!!!!
dan dah nak habis belajar
yeeeah, itu yang kite mahu
walaupun takut nak kerje, tapi berkobar nak dapat gaji :)

sem6!!!!!!


posting a&e dan OT ;)
pengalaman baru yang best

......................................................................................................
finally,

 inilah hasil selepas 3tahun belajar tanpe henti
ceeeeeeeeeeeewaaah
belajar ape, banyak main ajew!


 SN ary yang cantik ;)
untunglah dapat dokter kan
aku dapat????

 geng 3tahun ;)

 macam budak budak, camne nak kerje nie :p


 ......................................................................................................

macam macam dugaan
macam macam ragam
macam macam kerenah.

hanye nurse yang tahu kerje nurse macamne kan
susah senang seorang nurse tu takde orang lain yang faham.



p/s : goodluck semue geng geng kumpulan 2/2008 seluruh malaysia


Labels: ,

words spilled @ Sunday, February 27, 2011 / leave comment here