Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
mane tak tumpahnye kuah kalau idak ke nasi kan
07 April 2011











tibetibe rase nak rindu mama aku yang sorang dan satusatunye nie <3

baru sat tadi calling calling mama
dan seperti biase mama macam tahu tahu jew kenape anak die call
hahahaha ;D

see, my mama sangat cantik kan?
ditopup dengan edit kasi colour gamba menawan.
wau, boleh tahan jue lah mama nie kan
(saje nak puji, hang taknak puji takpaaaaa)

teringat haritu mase melawat mama sakit kat wad,
satu wad mama g bagitau aku nie misi
haiyoooo mama, bikin malu saje. ;(
patutlah staffnurse dengan ma dok tengok aku aje. 
hish -.-
malu*

paling best sister wad tuh pun kenal aku.
hahaha gile lah doubledouble malu

sister cakap ;
puan azizah, awk nampak sihat sangat bile anakanak datang kan.
esok dah boleh balik nie
(ecececeyh sister.bukan main gile sokongan emosi die kasi kat mama)

eyh, nie ke anak puan yang study nursing tuh.
cantik macam mama die jugak 


cisss sister, sister telah membuat aku kembang dengan mama mama sekali
HAHAHAHA

thanks sister selayang ;)
insya Allah saye taknak keje hospital situ.
ehehehehehe

pergh, rindu mama seyh.
nak tunggu june gileeeee lambat ;(


mama, take care tau tau tau
jangan buat kerje berat, jangan emosi melampau lampau, jangan duduk sorang sorang,
jangan buat kerje pape pown, tidur je kala boleh tau tau tau
><



see, mane tak tumpahnye kuah kalau tak ke nasi
HAHAHAHAHA
gileeee perasaan

Labels:

words spilled @ Thursday, April 07, 2011 / leave comment here