Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
buat prosedur dalam wad macam kacang seyh.
06 April 2011

as salam geng ;)


selesai dah perjuangan aku tido dalam bilik saringan tadi before exam prosedur prosedur dalam wad (osce). bapak lah lame nak tunggu turn sampai ke petang. nasib baik kondusif gile bilik tu. siap dapat bantal nak tido lagi. memang gerek ah staff klinikal aku kan. dapat pulak pisang goreng free lepas bangun tido. memang nak kene comolot tol klinikl aku nie. hikhikhikhikhik.


thanks to my adek adek junior yang sangat gile supportive lah tadi. takde korang, tak berjaye jugak prosedur prosedur tadi kan. hehehe. untung semue yang membantu tadi semue yang pernah kerje dengan aku kan ^^



2hari sebelum osce......



study last minute memang bagus.kan kan kan kan.. memang naik stress dibuatnye. study bagai nak rak, yang keluar exam ciput bagai. hish -.-


untung kerje wad medical surgical. macam macam adeeeeeee seyh. senang nak buat prosesur ;)

(comel molek dop aku buat figure of eight? hakhakhak :D)




antare stesyen yang keluar time exam ;


- keyhole dressing

ceyh, entah macamane lupe nak gunting bentuk keyhole sebelum dressing. bapoo entah markah aku kan. ggr



-stump

(aku punye kerje.)


macam best stump. tapi tatau lah menjadi ke idak stump aku time dalam skrin tadi. moge moge dapat fullmarks. hikhikhikhikhik :p


-lateral postion


nasib baik junior tadi badan tak besar. senang aku tolak tolak beliau tadi. thanks dik tolong tadi. 


-injection insulin


masuk masuk skrin dah kene bahan dengan puan. hamboiii awak, cerie semacam je kan. nie mesti baru lepas makan kan. hakhakhak. tahu takpeee puan. baru lepas makan pisang goreng panas. gile masyuuuuuuuuk. hehehehehe. mood puan ak tadi sangat memberangsangkan. so, langsung aku takde cuak and gementar. dengan cerite puan tersebut nak pindah kolej kuantan. huwaaaaaaaaaaaaa puan, jangan tinggalkan kami ;(


lastly,
-cord dressing


yeaaaah, cuci talipusat baby lepas lime hari lahir. macam benggong benggong gak mule mule. tapi, dapat buat dengan jayenye sebab sebelum masuk memang terbace bende alah nie. hehehehehe ;)




so amacam geng, taksusah pun prosedur dalam wad kan. kalau selalu buat, pejam mate pun boleh bagi injection kat pesakit. haaaaaaaaaaa, ape??? gile ape misi nie. hahahaha.. saje menjoking joking babe. ape ape pun, cayoook cayoook untuk osce esok junior ku sekalian ^^


Labels:

words spilled @ Wednesday, April 06, 2011 / leave comment here