Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
maraton DREAM HIGH satu malam.
24 April 2011



assalamualaikum geng,


pergh, rindu nak mengupdate belog. harini baru ade kesempatan nampaknye. memandangkan line maxis broadband dah laju. yipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoyeeeaaaah...


today is my OFF day. penat kerje pagi 6hari direct tanpe henti. hadoiiii. 


jum layan youtube kegemaran aku minggu nie. layan kejap jadi laa.

(layan sambil hentak jari telunjuk kat keyboard lappy. hik*)


seroiusly nak cakap, aku bukanlah peminat korea macam geng geng ku yang lain. tapi kalau dah dapat layan cerite BEST, memang minat sungguh sungguh lah. nak study pun tak sungguh sungguh cenggini.


lagu tadi lagu OST drama korea DREAM HIGH. you tube tadi dari sedutan episod sepuluh kalau tak silap aku lah kan. cerite nie aku tersedut dari external cik kilah sayang. alaaa, jiran aku tu. dah terlayan sikit, terlayan habis jadinye. satu malam pulak tuh aku habiskan. memang sah tak cukup tidor esoknye :D



kalau peminat korea, tahu lah kot muke muke pelakon nie ;





























aku yang memang tak minat nie, memang tak kenal siape pun jejake dan kakak kakak cun comel loteh nie. ahaks. lepas tanye peminat korea ; cik aunie baru tahu sape gerangan mereka


ade ;

       -soo hyun ; song sam dong
       -taecyon 2pm ; hyun jin guk
       -wooyoung 2pm ; jason
       -eunjung t-ara ; yoon baek hee
       -IU ; kim pil sook
       -miss a suzy ; go hye mi























cerite nie bekisahkan pasal budak budak sekolah yang ade bakat and nak jadi superstar bile besar nanti. patutlah pelakonye dari penyanyi penyanyi. ceyh. tapi memang berbakat pun dorang. nyanyi boleh, menari boleh. berlakon boleh. so, memang layan lah part part dorang menari nie. lagi lagi part jason menari. memang MANTAP seyh. suke suke suke ;)


ape ape pun, dalam cerite nie aku sokong gile kalau hye mi dengan jin guk bercintan cintun. tapi apekan daye, asyiklah banyak dugaan dorang nie. sam dong jugak baik dengan hye mi. haiiiiish....


*part hye mi & sam dong 





okie. enough. jum ke part si kacakjin guk & hye mi


(cuci mate 2minit jap. hakhakhak)



















*hikhikhik, sweet kan mereka. suke suke suke ;)









 dalam geng budak glamour nie, ade sepasang couple yang sangatlah comel. gggggggggggr. comel sangat -.-


tadaaaaa, jason * pil sook

pil sook nie dulunye gemok (dalam cite nie lah). die sangatlah berkenan ke jason yang hensem cute nie. jason pun dalam hati ade taman tu even pil sook mokmok kan. tapi mokmok die pun comel auw.


*sile layan gambar.

i tell you. shes cute.

jason pulak hensem. tiap hari dapat lollipop misteri kat loker die.


rupenye miss sushi kasi. ehem ehem. so sweet


miss sushi aka pil sook









*sebab kan 200hari, pil sook berazam mahu kurus comel loteyh

 first time si jason termeet pil sook yang sudah kurus.












 hish. sweet sweet sweet. nak lagi sweet, try lah layan cerite nie babe.


aku mahu kasi 5star ke cerite nie sebab buat aku tengOk 2kali. hikhikhikhik. ;)


nak tahu kenape aku layan sampai 2kali? sebab ade pelakon sorang tuh macam muke kawan aku. seronok pulak tengOk macam *die berlakon kan. hahaha. MACAM.



ini budak 2pm tu haaa. taecyon. auuuw. hensem.



ini kawan aku, si allaudin. auwww, hensem. hahahak :D


ini taecyon 2pm

ini allau.budak nurse.












comel sangat ;)


ade same tak muke kawan aku dengan taecyon? hahaha. kalau tak same, takpe lah.
same kat mate aku je kot ;D


fuh, seronok cuci mate ngadap gambO gambO nie semue.
last but not least, jum layan gambar geng dream high nie.
dengar katenye dream high 2 dah ade. hikhikhik. tak sabar nak tengOk ;)


DREAM HIGH









 p/s : layan korea, tak reti pun cakap korea

Labels:

words spilled @ Sunday, April 24, 2011 / leave comment here