Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
mandi sampai hilang tengik.
27 April 2011


saye rase macam nak mandi dalam nie jewk.
lalalalalalalala


entry mandi mande nie aku tuju khas buat kawan aku yang sangatlah suke mandi kerjenye. hakhakhak. bagus punye tabiat kan....... dapat buat calon bini nie, konpem mak mertue sayang lebih. yeeeelaaa, wangi la katekan.


ini kelebihan kalau kite mandi. alaaa, ade je manusie taksuke mandi kan. eyh aku ker?kihkihkih ;p


firstly;
         memang sah dan sahih lah anda akan sihat dan jauh dari jangkitan kuman sebab mandi.dahla sihat, wangi pulak tuh. lagi lagi kalau pakai sabun yang wangi wangi. tibe tibe teringat tadi mandikan patient yang lansung tak berdaye kat wad.happy je tengok muke die lepas kene gosok punye gosok punye gosok oleh misi misi yang comel comel belake nie. hikhikhik. aku kalau dah mandikan patient tak taruk bedak seguni memang tak sah. aku faham die rase die busuk, thats why aku suke amat taruk bedak. hakhakhak.tapi takde lah sampai muke die jadi tepung gomak mak ekau yoooo.

wangy patient patient i nyah.


second;
           selain badan bersih dan wangy, kite jugak dapat kelebihan mengeluarkan racun dari badan if dapat mandi air panas sepanas 32 hingge 35dajah celcius. fuuuuh, i like hotbath. nyummynyuumyy... aku kalau mandi kat rumah, kalau cermin bilik air tak berwap memang bukan aku lah kan. syioook wooo mandi air panas. terbuang segala racun and toksin dari badan kan kan kan kan.

ngape bilik mandi hostel i takdok air panas? huwaaaaaa, nak keje jerang air sendiri kew? malas lah.


selain tu,
           engkorang jugak boleh kurangkan stress kot kot kene clash ngan balak tengahari tadi ke kan. tengahari yeeew panas dengan matahari terik.so dengan mandi, stress anda dapat menurun dengan cepatnye. tapi janganlah ekau pegi mandi tapi dok maki hamun orang tengah mandi. cube relax and tenangkan jiwe. lepastu dapat pulak tidor. ya Allah, bestnye hidup... ;D


sedikit tips untuk si pesakit selseme or pening pening,
             korang boleh jua rendamkan kaki dalam air yang sedkit panas untuk redekan selseme, pening and dalam mase yang same, segale daki dan cagu di kaki juge dapat dibersihkan yaaaaaw. bestnyeee. wangy kaki i.


untuk si insomnia,
         ke kau tak tido sebab online jeee keje? haaaa haaaa???  korang boleh lah rendamkan kaki dalam air yang sejuk sejuk basah gitu. bile rase macam dah dingin dalam aircond, tidooo pown sodap nie. tapi kalau insomnia teruk boleh kew nak buat gini? itu ak takpasti yeeew. pegi tanye dokter pakar psikiatrik okeyh ;D


kot kot mandi dalam tab emas dapat emas dok?
-.-


tengah tengah aku buat entry nie, kawan aku dok dalam bilik air . mandi lagi ler tuh kejenye. tak silap ak nak masuk empat kali dah die mandi. tak sejuk ape minah nie. hakhakhak.


esok ape lagi, macam biase rutin harian mandikan patient dalam wad. eyh eyh bukan semue laaa. macam aku takde keje lain pulak kan. mandi kat yang tak berdaye ajew. yang berdaye, kite bawak pegi toilet meyh. kaki ade, wheelchair ade, vrooooooooooooooom.



tab mandi cenggini punye lawa pun ade ekh.


Labels: ,

words spilled @ Wednesday, April 27, 2011 / leave comment here