Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
labour day tak layak untuk aku -.-
01 May 2011

assalamualaikum kawan ^,^


seronoknye cuti berhari hari kan. aku cume dapat cuti hari ahad & isnin je. cuti lamelame pun buat ape.buat tepu otak jew (ayat penyedap rase.padahal nak cuti seminggu kalau boleh ;p) ingatkan cuti cuti macamnie dapatlah study. makin takde mood nak study ade lah. hikhikhikhik. apo nak jadi laa cikmisi shaz nie woiiii. rabu osce woiiii -.-


 rabu & khamis = sepuluh stesyen keramat.



orang tak kerje happy. aku kebosanan duduk bilik. nak keluar konpemlah malas kalau duit pun macam layak buat tambang pergi balik je.itula masalahnye orang tak pegang elaun nie. orang dok kayeraye joli sanesini, aku tengOk je orang joli sakan. sobsobsob. takpe, ade hikmah kenape elaun aku takleh pegang. hikhikhik

                 ..............................................................................................................................

hey, bulan may jangan nak buatbuat lupe ade bulan ape tau. bulan may, ade hari jururawat. hikhikhik. ade banyak lah lagi lah hari hari special. carik sendiri yew geng. 



paling sweet time mama aku wish nurses day. eyh camne lak si mama nie boleh tahu.rupenye tengOk kat teevee. aiks, selame aku duduk rumah sebelum nie, takpernah dengar pown ade hari jururawat. dah nak jadi nurse baru tahu. pandai sungguh aku kan. hikhikhikhik.






hari tentere ade, hari polis ade, hari radiografi ade, hariDOKTOR so far takpernah dengar lagi. kalau ade, bagitahu ekh. nak jugak aku wish kat doktordoktor comel. comel je. hensem taknak. hikhikhik ><





























selamat bercuti dan balik kampung kawan. aku berkampung di jb je ;)


words spilled @ Sunday, May 01, 2011 / leave comment here