Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
finally tamat dah partime aku jadi mamarazi kolej
28 April 2011

assalamalaikum geng ;)



baru lepas anyam ketupat belakang tingkap tadi. ape lagi... mengumpat gosip gosip panas luar dalam kolej lah. lepas hal tu, hal nie pulak berlaku. memang best lah mengumpat. banyak ilmu dapat. hakhakhak. TERBAIK.



padahal final exam nak dekat, ade hati buat tambah dose berbakul bakul lagi ekh. tobat tobat cikmisi seme oiiit.



memandangkan minggu nie minggu last practical, so aku sangat excited menghabiskan sise mase aku di wad bersame junior kesayangan. mujur sume jenis tak buat palat dengan aku kan. cume tadi sedikit benggang la sebab budak budak nie sukehati je nak up kan name aku ke ci kan. amboii, cross kau, name aku naik. sepak nak? nasib baik aku baik, tak marah. kalau ikut orang lain tu, memang taknak tolong dah budak budak nie. nak habis practical baru nak habiskan cross. pastu menyusahkan aku pulak tu. aku nak buat kerje lain pun takboleh sebab nak tengOk korang tau.


kan aku dah cakap, nasib baik aku baik. tak marah korang tadi.

(senyum)



hey hey, jum gosip lagi. hikhikhik... sebab kan aku budak final, tahun akhir. so aku dah penat dah nak jadi si pengumpat dan kaki umpat dan seangkatan dengannye. so, dengan itu. terpakse meletakkan jawatan diatas sebab nak final. woaaaaaa, macam bagus pulak aku kan.



hikhikhikhik. actually aku salah seorang ahli buletin kolej yang sangat poyo nak mampus. kerje aku menaip, tukang taip dan tukang edit ape yang boleh je lah. yang takboleh serah pade pakar je. aku setiausehe dalam nie. ketuenye kawan baik aku, azie. so, memang buat majalah kolej tu macam aku punye la kan. sukehati aku lah masukkan cite ape kan. hakhakhak.



memandangkan sem lepas ade isu bumper, aku, azie, due orang junior aku lagi turun pandang untuk dapatkan maklumat dan macambiase interview orang. pergh, macam kau bagus je kan nak buat macamtu. keje wad nak buat, keje nie nak buat. ekeleeyh.....



akhir sem lepas, aku pergi melake untuk pertandingan konvensyen kebudayaan ilkkm. best woaaaah. seronok cuci mate. lagi lagi mamat sabahan banyak. hikhikhikhikhik. gatai nak mampus. ape ape pun, tu la pengalaman terbest sepanjang masuk kolej nie. dapat kenal orang, dapat kenyit kenyit mate ke orang, dapat mengutuk orang. macam macam lah dapat.



and tadi, barulah isu bumper tersebut selamat diedarkan. entah edar ke sape pun aku takpasti la kan. kalau ikut planning nak edar ke seluruh malaysia termasuk sabah sarawak sebab kawan kawan  aku pun ade disane jugak kan. kene la kasi dorang tengok.



jum ushar majalah bumper konon bumper nie kan.



perlu lihat page paling belakang. muke aku dan geng isu bumper ;D


sebagai pembuke mate. wa memang sayang amat kolej wa. tu wa buat page nie.


ushar meh kolej kkm seluruh malaysia.kalau hang punye kolej takdok, meh habak ke aku.

inilah pemenag haritu. semue HEBAT wa cakap same lu.
macambiase, kskb JB termasklah golongan HEBAT tu ;)
woiii woiii, nie kolej baru bukak ler. so sebelum nie takwujud kolej nie k. sekarang wujud da.



ini lah geng HEBAT tu. ultamate symphony. koir punye geng.
aku lah antare orang yang mengeluarkan airmate sebab gembire GILE
padahal bukan aku masuk koir nie pown ;p

ini pulak geng budak tarian yang menang haritu.
geng nurse dan kesihatan awam dari terengganu 
fuh mekap lelaki die memang tebal. kalah mak nyah. ;p


ini geng student ma dari seremban yang menang kategori nasyid.
geng nie kau tayah cakap.memang suare menusuk kalbu gile.penyanyi ke ma nie.
kompius 5minit. 
geng dorang rapat dengan koir jb nie ha. entah rapat pesal ntah.
baju kaler same kot.

zon selatan menang dengan belagaknye.hikhikhikhik.
zon selatan terdiri dr; kskbjb,kolej seremban,kolej melake,kolej muar dan byk lagi lah
TAHNIAH SEMUE
nampak tak gambar bawah nie ade geng lelaki pompoan pakai warne merah
bukan geng tu, mencapap je lebih ;p

aku ske geng sabah dan sarawak. die bawak geng penuh seaudi.
dah la cantik cantik, hensem hensem pulak tu
plusplus meremag tengok dorang menyanyi & menari.
kompius 6minit. dorang nie budak medik ke hape?


suke geng pergigian. kot dorang merah takingat dunie punye. CUN
gambar *kemenagan kita tu pengarah i tau tau tau
;)



the end dah.


puas hati isu bumper nie dah siap.dah bape bulan dah siap. cume tak bukukan je lagi. takpe, sabar itu separuh dari iman kan kawan kawan ;) amacam cun tak cun tak?? kalau tak cun tu memang layaklah. sebab aku tak belajar kan bende bende macamnie. kalau amik darah reti la. nak try? jum


hehehehe, sayonara geng.

Labels: ,

words spilled @ Thursday, April 28, 2011 / leave comment here