Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
tamat jadi jururawat pelatih dah -.-
30 April 2011

assalamualaikum geng


happynye. gembirenye. terharunye. tak terkate katenye bile dah tak perlu pergi practical hospital LAGI dah. hip hip horeyyyh. mungkin aku sedikit batak even aku budak final year dah. yeeee la, budak kolej kkm lain kebanyakkan nye dah lame pun tamat practical. aku jer terkedek kedek practical lagi kan. ape boleh buat, pengalaman itu PERLU. ecececeyh poyo pulak kan.



wad last aku untuk terakhir kalinye ialah wad surgikal perempuan.


nak komen sikit pasal wad nie. waaaaaaaaaah, wad nie totally happening. semue staff dalam nie BEST. series tak tipooo wooo. mungkin sebab ak dah banyak kali posting sini kot. so, dowang pun muak tengok aku kan. hikhikhikhik. konpem akan rindu wad best macamnie. wad takbest taknak rindu. lalalalalala ;p


penutup hari aku nie sangat membosankan sebab takde banyak kerje sangat. mungkin sebab junior ramai kan. so takdelah semue bende nak kene buat kan. happy la jugak dapat junior yang meringakan beban dan tak menyusahkan. hehe, thanks uolls.




gambar terakhir di wad. konon macam busy la aku dengan syikah buat feeding kan. padahal bosan ya amat time nie. mujur ade jugak kerje nak buat kan.


habis aku jumpe semue orang aku dok bagitau ' eyh harini hari last saye keje tau.pasnie takjumpe lagi'


wakakaka, dengan budak budak cafe sume lah nak bagitau. macam batak gilee kan. ehehehe.padahal excited nak exam nie. lalalalala. next week kot aku exam. tak sabarnye.... ><


balik kerje siap siap nak pergi dating dengan ehem ehem ehem ehem -.-



my LLv love.


rindu gile nak mati nak keluar ramai ramai wooooo. sobsobsob. ape boleh buat. mase takpernah mengizinkan kite kan geng. nasib baiklah akak mira aku nie ajak aku keluar. hikhikhik. makasih kakak kakak semue. (entah bile entah aku panggil korang kakak kan ;p)


harini letihkan diri jalan jalan jusco tebrau je. gile ramai orang seyh. seronok cuci mate tengOk orang. orang seronok tak cuci mate tenGOk aku?  -.-


kihkihkihkihkih ;p


apeape pun thanks to our driver---> kak lai. die bawak tadi ade la slot slot menyeramkan. selambe badak die potong lori. hamek kau, lori potong kite semule. nampak sangatlah kite taklayak memandu kat jalan jb nie. hikhikhikhik. pastu driver kami asyiklah marah aku sebab aku bising. bagi direction salah. itu la ini lah. so nak diam tak reti. nak seletep mulut, tak bawak pulak. nak buat macamne? makan je la jawabnye. makan je boleh buat aku diam. hikhikhikhikhik ;D



after jalan puisng jusco, jalanjalan carik makan. konon nak makan steambot. tapi takjumpe. last last pergi makan kat area jb jew. macam batak gile dapat jumpe makanan. hakhakhak ;p






cantik cantik kawan aku. lagi cantik tengOk dorang makan. lahap tak ingat dunie. eyh, ke aku yang lahap tadi ekh? aku kot. hikhikhikhik. mujur takde gamba makan dengan lahap. lau tak, aku dah masukkan dah. ;p


ape ape pun, harini best life aku menjadi student nurse. lepasnie no need pergi kerje. sape suke pergi keje? eeee mencik wooo. penat. kene mangOn awal. kene kejotkan orang orang mangOn awal lagi. haaaa, takbest tau. so, next week kene prepare osce babe. rabu aku osce. tatooooooooot amat. results osce haritu pun tak keluar lagi. takfaham aku.


wish me luck geng.


sayonara, wassalam 

Labels: ,

words spilled @ Saturday, April 30, 2011 / leave comment here