Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
entah ape salah aku entah.
16 May 2011


assalamualaikum geng.


lame tak update bukan bererti dah fadeup dengan dunie blog tau. tapi banyak bende tak izinkan aku untuk berblog. so, ade mase ade lah berbelog belog nie.


harini sangat benggang dengan someone yang aku tak berape nak kenal. entah datang dari hospital tanjung rambutan mane entah agaknye die kan. aku yang tak bersalah jadi mangse kegilaan die.sobsobsob..


ape salah aku sampai aku kene cop gedik, rampas pakwe orang, kurang ajar dengan orang?


kalau betul aku rampas pakwe orang, kenape aku takde pakwe sampai sekarang? apelah motif aku nak hidup bermadu nie weyh. ape salah aku dengan die???? kalau macamnie punye payah lah berkawan dengan manusie, baik aku hidup sensorang aje. sobsobsob.


fade up nak berkawan dah macamnie.



;(

p/s : okie lah, nak bawak diri. daaaaaaaaaa







Labels:

words spilled @ Monday, May 16, 2011 / leave comment here