Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
this is what we call MEMORIEs
25 May 2011


assalamualaikum ^.^
(jum bace entry sambil play youtube diatas.saje nak ambil feel)


sempene malam nie malam untuk sukaduka bersama kumpulan nursing aku 2/2008, aku saje nak coretkan sedikit kenangan aku bersama kalian. (ape korang ingat korang je ade kenangan?hakhakhak).


kawan kawan,(aku tahu ramai budak kelas buka belog aku.hikhikhik. sukesukesuke)

          aku datang jb dengan satu harapan je. aku nak belajar jadi nurse.even itu bukan yang aku nak.tapi aku terime takdir aku untuk merawat orang.begitu dengan korang semue. even rate rate dari budak kelas kite ramai datang dari U, matriks, form6, dah kerje, dah bekerjaye, tapi percayelah... ade sebab kenape kite masuk sini. tak kau rawat masyarakat, kau rawat family kau sendiri, makayahabangadikkakak, suami, anak anak dan semuenyee sekali lah kan. dan, pahale kite sangat mudah nak dapat. begitu juge dose if kite tak ikhlas buat kerje. so, sucikan hati anda sebelum masuk kerje bulan8 nie. hikhikhikhik.



kawan kawan,

          mase aku datang sini dulu, aku ade kawan yang aku suke. sebab tu aku rapat dengan die. sebab aku suke die. here you go, meet my sweet friend ; nadzirah abdul halim.





and then,

          aku mule rapat dengan sorang kawan dari kelantan. namenye ayu zarina. die kecik dari aku. tapi aku lagi mude dari die. hehehehe. meet my sweet friend geng ;)



ini gambar mase semester lime. sem lepas. nak pergi berbuke puase time ni..aku tahu aku banyak buat salah dengan die.so, aku menjauhkan diri dari die untuk bagi ketenangan jiwe rage. ecececceeyh. bajet nak mampus aku nie.hahahaha.aku mule rapat dengan die dari semester satu lagi. sampai semester due. (eyh ade pulak tempoh mase ekh). aku tak sangke pun kat bilik die masih ade gambar aku dengan die. hehehee. so sweet.


untuk ayu zarina, aku sayang kau macam kakak aku dah. aku mintak maaf sebab tak dapat jadi kawan yang baik untuk kau. sebab ade yang lebih baik dari aku kan untuk kau. (jiwang gilee.ingat nie slot kasih sayang ke hape)


habis kisah aku dengan si ayu & nadzirah halim, aku mule jumpe something yang sangat best dan menarik. aku jumpe geng level aku. diorang semue superb cool. aku tak sangke, dari duduk setingkat, kami jadi geng. mungkin sebab dah 24jam ngadap muke yang same. dah masak dah dengan perangai masing masing. mandi berape jam dalam bilik air, suke bersiap berjam jam kalau keluar, suke memekak (amboiii semue nak negatif ajer. hahahaha).


jum kenal satu satu geng aku yang the bomb nie. meet my LOLLIEVEYY.






azieah |amira |auni |bazilah |elizah |kak lai |shaz |nadzirah |aqilah




this is my che ku nor azieah,


die lah kawan, die lah sahabat, die lah musuh, die lah kakak, die lah susah senang, die lah pembuli, die lah dibuli, semue tittle tu sesuai untuk die sorang je. sorry, orang lain takdapat. hehehehehe.how i meet this girl? die nie kononye bakal penguam. tapi tak berape nak jadi, sebab kene jadi nurse. hehehehe. kesian die. tak aku sangke, budak yang lambat masuk kolej kami nie rupenye berjiran dengan aku. aku tak pulak berminat nak berkenalan or berkawan dengan die. aku kan sombong tahap tahpape. agak lame laaaah jugak baru aku kawan kawan dengan die. sebab aku takut kot nak kawan dengan die. kot lah. aku mule rapat and bebaik dengan die mase nak pergi exam dulu. asal nak pergi exam, ajak die. so dari sinilah perkenalan kami berputik. ceeeewaaaah. sweet gitu. kemane aku pergi dengan die. sampaikan aku sangat jeles kalau die pergi mane mane dengan orang lain. tapi aku malaslah nak cakap. cakap pun bukan dapat ape kan. die suke sakitkan hati aku. suke tanye soalan yang memeningkan kepale. die suke tanye kenape aku nak kawan dengan die? soalan ini adelah tahpape okie. aku kawan sebab aku suke kawan dengan orang tu lah. ade ke orang kawan dengan orang yang die benci? ade la kot. orang gile je boleh buat macamtu. satu je aku nak cakap, mak aku suke betol aku kawan dengan die. sebab die baik. die solehah. die muslimah sejati. haaaa ape lagi nak bagi kat die erk. hehehehe. aku percaye, die lah kawan aku dunie akhirat walaupun lepasni tak tentu lagi dapat kerje dekat or tidak. doakan laaa ekh. kot kot suami kami berkawan baik ke. eyh ape kene mengene?


sebenarnye kan, kalau nak cerite pasal budak kecik nie sorang je dah berhari hari, so aku skip la ye.hehehe


next girl is bazilah ibrahim,



bai nie budak melake. dalam geng aku yang sembilan orang nie, kami je sebaye. tapi ade orang cakap, even kami sebaye, kami tak same. hehehehhe. memang lah, dah aku shazleen, die bazilah. memang takkan same. dulu kan, kami rapat sangat.tapi lepastu, biase biase jee. cam tahpape je aku nie.hahahaha. aku memang camni geng. tak suke setie. kihkihkihkih..and ade la something yang buat aku jadi camni. tapi papepown, die tetap sahabat selamenye even tak rapat mane. kan bai???? ;)


jum aku kenalkan aqilah dengan korang.






ini si comel aku.. die memang sesuai dengan tittle kakak. sebab die ade ciri ciri kakak yang bagus. two thumbs up sayang. aku sangat tak sabar nak tunggu die kawen. sebab aku nak jadi mama kepade anak anaknye nanti. eyh ape tetibe nie. hehehehe. mesti die rase nak cekik aku kalau bace. kakak sorang nie kan ade mood die tau. kalau okie, kau ajak tepuk tampar memang best.kalau tak okie, tolonglah jangan kacau. lagi lagi time exam. takoooooooooooooooot. aku ingat lagi mase stay kat rumah die sem lepas, sangat seronok.entah kenape aku rase, jodoh aku kerje dengan die dekat. itu lah yang aku rase. mintak mintak dekat. boleh haru birukan hospital.hehehehe. sayang aqilah ;)


jum jumpe si elizah pulak.


elizah si gebu gilee. ehhehee. bukan die gile. gebu yang gile. ini adelah bekas jiran aku dulu. aku nak cakap satu je ely,kau sangat jelite menawan bershawl. so so so cute. dulu kan, mase dalam kelas... aku sangat suke pelok die. sebab macam bebear die nie tau. hehehehe. comel. die nie ade mood pasang surut. so, kalau moody, beware. HAHAHA.tapi sebab dah biase dengan die, lantakkan die je dengn emosi die..manusie perlu bermain dengan emosi, baru hidup ade adventure.hihihihihi. ely, im gonna miss you bebeh.sobsobsobsob. sedih nak tinggalkan ely nanti.


ini si aunie saye yang cantik,


aku suke tengok kakak sorang nie. pakai ape pun santek. aunie dengan aku, same. blur orangnye. hahaha. aku ade geng lampiii. kihkihkihkihkih..dalam banyak2 geng, die laaa rumah paling dekat dengan aku. so, nak ajak merendek senang kan. tapi tak pernah pulak aku balik rumah keluar merendek dengan die. hehehehe. aku suke gadoh gadoh dengan die. cam best gadoh. mesti akan rindu semue nie kan.sobsosbsob...


ini si nad saye yang comel,



paling kecik and comel. hehehhee. sudah berpunye tau tau tau.... die nie budak sempoi.kalau buat lawak, paling sempoi tapi kelakar nak mati. hahaha. nad nad.. mesti rindu tengok celoteh kau nanti nad. aku sangat tak sabar nak pergi majlsi kahwin die. hehehehe. cam kelakar jee tengOk die kahwin nanti. sbab die kecik sangat. so cuteeeeee ^^ nad, aku akan rindu kau nad.


amira yang cantik,



amira amira amira.... sedihnye nak tinggalkan kau yang cantik nie mira..even kite jarang bersame, tapi kau akan aku ingat sampai bebile..;)


dan ini, si kak lai saye.



kak lai  yang terbang dari sabah. she is lovely kakak. even die suke buat hal die sendiri. aku takut kang tengok tengok die dah kawen 4bulan da tak bagitau kitowang.hahaha. kak lai, dont dont dont.. da janji kan nak pergi wedding semue owang. hehehe, kak lai is the best ^^


kisah aku dengan si LLVs dah habis. ini alkisah si geng hospital. takde dowang, tak terbuat kerje weyh. hehehe.thanks untuk semuenye geng geng ku sayang...








ini sume kipas susah mati aku kat hospital. even dalam ramai ramai nie ade yang taksuke aku, aku nak buat macamne kan. aku tak kisah pun kau nak block aku ke, nak benci aku, janji ka tak kacau hidup aku. hehehehe.aku sayang korang sangat tau tau tau....


terime kasih sudi jadi sahabat seperjuangan aku. tanpe korang siapelah aku nie kan. muaaaaxs.

p/a : get ready 4 the dinner tonight.


Labels: , ,

words spilled @ Wednesday, May 25, 2011 / leave comment here