Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
weekend yang RAWKs.
29 May 2011

assalamualaikum geng ^,^

fuuuuuuh weekend saye sangat busy dengan dating tanpe henti henti. SYIOK oh. try lah dating hari hari dengan orang berbeze.hari nie dengan balak si A. esok dengan balak B.tulat dengan balak C. wewiiiiiit, rase acam syiok je ade ramai couple. hikhikhikhiks.


erk? aku tak macamtu lah. aku setie. baik. akan mengaku kalau ade pacar nyee. masalahnye takde pacaran. so, lelepak jee la dengan insan insan yang sudi. sobsobsob (buat ayat mintak simpati orang ramai)


mintak tapak kaki ade lew.


sabtu aku diisi baik dengan berdating with my adek sayang. fuuuh, ini lah satu satunye budak yang akan aku rindu bile keluar dari kolej nanti.even lain jurusan, tapi aku amat sayang same ini budak. sobsobsob. sedih nak tinggalkan beliau nanti. dah la die duduk jauh benor dari aku. amatlah payah kalau nak ajak die datang majlis kahwin aku satu hari nanti.sobsobsob...




ini adek saye. steffina. sarawak mari punye budak.die sangat cantik. baik. oh yer, harini kami cube melayan movie thailand. konon tajuk cerite macamlah seram. sekali ak boleh pulak tertidor mase tengOk wayang. memang tak boleh masuk panggung punye budak. hissssh.



ceeeyh, sumpah macam menyesal layan cerite nie. huwaaaaaaaaaaaa. siyes aku tak faham kenape orang lain kene mati. kalau bapak die tu mati aku faham laa sebab konon nak gantikan nyawa die dengan anak die si Dao tu. hurm ape ape pun tetap nak kate, tak seram pun. ceeeeyh. siap boleh tidor pulak aku kan. hakhakhak.


meyh layan sedikit trailer dari voices from the grave. lakonan dari thailand. saye mahu kasi 2star setengah ;)




habis penat pusing bandar jB tanpe singgah pc fair pun, kami bergerak ke giant tampoi. ape lagi. sesi melalak kan diri lah. suare si steffina amatlah sedap. memag rama betul suare dari belah sabah sarawak sedap sedap kan. ceyh, jeles siod.


terime kasih adik sayang, spent time with me. lepasnie entah bile kite dapat duduk lepak same same kan. sobsobsobsosob. (sedih *)


naaaaah, hari sabtu punye cerite dah tamat. jum pergi hari ahad. hoyeeeeeah. hari ahad aku diisi dengan berdating sama sahabat baikku, azieah. amat lame sudah tak berdue duean dengan beliau. ihikihik. even die tak berape macam nak sihat, abaikan je.janji dapat keluar. esok esok tatau bile boleh keluar kan kan kan.


here you go, kami tonton wayang sampai lebam. cik azieah aku ni sangat payah mahu ajak tengok wayang. tapi sebab nurkasih keluar wayang, tu yang nak tengOk tu kan. Nur Kasih The Movie sangat best even aku tak keluarkan airmate pun. hikhikhik.orang kate cerite nie tangkap leleh sangat. tapi tak lah kat aku. aku jarang nangis nangis kalau tengOk wayang melainkan cerite melibatkan makayah dan anak anaknye. itu je cerite yang boleh tangkap leleh untuk aku.


meh layan sedikit seduatan dari Nur Kasih The Movie



persembahkan ..



sedap lagu nie kan. suare tizz pun sedap. sesuai dengan lagu ;)


haaaah, seronok betul makcik makcik vogue sebelah aku gelak gelak tengOk cerite nie. even aku tatau kenape kene gelak tengOk cerite nie. huwaaaaa, makcik makcik tu bikin spoil mood aku. menccccikkkkk.


huiiih dalam panggung ade rainbow hooooi :D


habis jenjalan kat pc fair yang tak berape nak happening tahun nie, kami sambung tengOk wayang lagi. layan movie karak pulak. hampeh, kene duduk sit agak depan. sakit kepale donggak donggak.huhuhuhuhu.


ehem seram tak seram???? seram sikit laaah. dari tak seram langsung. hikhikhik. aku kasi 3star boleh??? tapi pade aku tak rugi pun layan cerite nie. sebab ade juge lah part yang meremangkan bulu rome. sile layan sile layan. best ^^


kami pulang disambut hujan renyai renyai. waduuuh, mujur tak basah.


ape ape pun, aku seronok dengan weekend kali ini. sangat best macam duit yang kelar dari wallet yang begitu laju mencurah mencurah. hikhikhik ;)


thanks geng. iloveyou.

Labels: , ,

words spilled @ Sunday, May 29, 2011 / leave comment here