Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
zaman mude bakal tamat. sobs*
22 June 2011




aku suke JUNE sangat.
sebab JUNE aku dilahirkan.
sebab ramai kawankawan aku same JUNE dengan aku.
;)


tapi...................................................


sedihnye nak tamatkan alam 20an. (ceyh, cerite macam nak masuk 30++ jew.) sedih lah. pasni nak jadi cam budakbudak pown orang cop gewdik lak. sobsobsobs*


papepown tetap HAPPY ;)


awalawal lagi aku dah celebrate burfday dengan geng LLVs.sebab burfday aku jatuh hari yang aku takde dengan diorang disisi.sobsobsobs*.paling best diorang sambut mase aku bangun tido. memang cun ah gambar kan,muke ngantOk. cissss bedebah sungguh. so taknak aku upload gambar2 sedemikian. HAHA. (padahal gambar takde kat aku ;D)


zaman mude macam tinggal sikit hari je lagi. and aku pun akan bergelar staffnurse mudew gituww nanti. HAKHAKHAK.(gile perasan). doakan lah exam aku lulus. kalau gagal, arghhhhhh malunyew ;(


tadaaaaaaaaaaaaaaaaa. dapat mug nurse yang sangat comel. hekhekhek ;)



alamak, tak nampak lak name pemberi... thanks siti aqilah rezam. wa suke gile dengan mug nie.kalau pecah nie, memang nangess ah aku. love you all ah LLVs ;)


p/s : hargai zaman mude baikbaik tau

Labels: ,

words spilled @ Wednesday, June 22, 2011 / leave comment here