Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
ade je idea budak nie kan.
05 July 2011


'senyum seindah suria, yang membawa cahya'
ewaaaah,gedik santai pagipagi pulak kan.
cisss~


assalamualaikum kawan. pergh, bangun pagi awal sangat pulak kan. nak tidow balik tak reti dah. kalau kat kolej pun tak reti bangun awal macam kat rumah. pelikpelik. kalau sekarang aku masih student, mesti aku tengah kusyuk mentelaah pelajaran dalam bilik kuliah kan. etetetetetteeyh, nak menipu tak beragak pulak.


atau pun, aku tengah dating ke kolej dengan yang tersayang. ececececeyh, nak menjiwang pun tak reti agak. ade hati nak dating kat kolej konon. macam lah aku nie masih ade tempat kat kolej nun. sobsobsobsss*


sebab bangun awal sangat. so terlayan youtube pagipagi. macam best kan.kalau kat kolej sekarang, takdapat nye nak youtube bagai sangat. kene study study study jer (okie, buat cerite je nie.)


okie jum layan samesame ape aku layan jum. gelak, gelak jugak.jangan over sangat deyhh~



okie.sangat cool. agakagak kumpulan k.pop malaysia tengok, nages bawak bantak tak erk?
tapi kalau album 'CWEET CANGAT' nie kuar kat pasaran, ramai orang beli punye~



ohhhh bapak bapakkkk~
pengajaran yang aku ambil dari kesah diatas, duduk kat hutan lagi baik ah macamniee bapak~



ohh, dah pukul 11.patut aku lapar nasik. cissss video ni kan... 



okie yang ni lawak sampai pecah usus. HAKHAKHAK. (okie, tipu je tang usus tu ;( )
memang maluthfi&anwarhadi terbaik ah geng


arghhhh, terbaiklah. nasib baik aku cantek perangai. lalalallalalalalala~



'itahuyousayangi'



lagu kampungboy pun masuk. taktahan gilew dowh~
paling taktahan, cikgu die PALING TERBAEK.
rasay sayang hey,rasa sayang sayang hey... ewaaaaaaaah....


sumpah sweet gile awek aki~


agagaga.lawok lawok. nataberoksungguh~ kih3 ;p



mujur aku dah 4tahun tinggalkan sekolah ;D



okie, penat gile gelak.ape macam? sangat ade style ah mereke ni kan. idea takpernah tak best. best memanjang. ape ape pun thanks sebab menghiburkan semue orang. likelikelike!!!!!


k, layan lagu pulak sekarang. bye~

Labels: , ,

words spilled @ Tuesday, July 05, 2011 / leave comment here