Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
masih basah lagi?
04 July 2011

assalamualaikum kawankawan ;)


sambil hadap juvana, terupdate pulak entry baru kan. memang tak reti nak fokus tengOk tv kan. hihihihi. oh daim, apesal kau nie cam baik sangat nie. hadoiiii, lemah jantung tengOknyew weyh. daim daim~ aku doakan kau cepat cepat bebas dari sekolah banduan tu yeee.amin. (macam kisah benar pulak juvana nie)


oh, cerite pasal basah.


huh! naik fade up aku sekarang nie. asyiklah basah memanjang je kejenye. nak buat kerje pun susah. mujur tak perlu tukar kainbaju kan. kalau tak.... memang aku tatau nak cakap ape lah!


hurm. tangan aku basah lagi. tapak tangan ni haaaaaaa. bile lah die nak berhenti basah nie weyh. aku tak tension pun die basah jugak ;(


sedih woooo...


sikit sikit nak kene lap tangan. baru pegang stereng kerete, dah lencun. camne nak bawak. licin kot. tengah tgk tv, basah.. padahal tak pegang papepown. okie.sedih LAGI!


abang aku lagi jahat. die suruh g buat operation. fuuuuuuuuuuuuuuh, memang tak lah kan. sakit. dalam sejarah medikal surgikal, aku takpernah masuk wad sebab sakit. so taknak laaah masuk ;(


sedih lagi.


sebab kalau aku terpegang diorang, mesti diorang jijik kan. yerr laaa. basah. wuhuhuhuhuhuhu. sedih lagi. if ade cara yang lebih bagus untung kurangkan tangan berpeluh, meh share same aku okie. jangan malu malu.


bye semue~

Labels: , ,

words spilled @ Monday, July 04, 2011 / leave comment here