Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
kawan die, kawan kite juge ke?
03 July 2011

 hye geng! assalamualaikum ;)


fuuuuh, on account facebook. cek cek ade berlambak friend request. (taklah nak bangge mane pown k.). agak susah lah nak approve bile cek cek mutual friends, rupenye kawan dengan pakwe aku. (eyh, aku sebut pakwe aku ke tadi?). laaaah, ade pakwe rupenye si shaz nie.muahahaaaa.


okie dah dah gelaknye. pergh, kalau lelaki add okie lah jugak. ini perempuan. budak budak sekolah pulak. nak je aku sembur sorang sorang. tapi macam takde sivik pulak nak sembur orang sesuke hati kan. so, klik IGNORE jer  lah.


bukan nak menyombong. tapi dah tau da. kalau approve pun depa bukan nak kenal aku pun. nie mesti nak skodeng je lebih. tak gitu hendaknye? kalau sorang due yang add, boleh lah buat buat macam tak kisah. tapi kalau lebih 20orang add nak kate ape?


k annoying giler!!


mungkin kau kawan dengan pakwe aku, tapi tak bermakne akan dapat berkawan dengan aku. what? berlagak gile minah nie? so what? memang pun aku sombong. susah nak kawan dengan orang lain. sebabnye, aku SERIK gile. tak memasal kene makan maki macam haritu.


SERIK|TRAUMA|TAKUT|BENCI


nak kawan, kawan betul betul. jangan ade niat lain. k byebye.


words spilled @ Sunday, July 03, 2011 / leave comment here