Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
sampai hati cakap aku kartun.
15 July 2011


waaaaat leeeeeeeeekk jee aku bace si budak bertuah sorang ni ngate aku. huwaaaaa. bapak kijam cakap kawan die kartun. sabar sabar sabar. mujur ler aku sayang die.kalau tidak nie, memang dah kene block friends da nie. HAHA.


yaya boboi boy?


yaya tu comel gile. tak layak dikatekan same muke macam aku yang dah tue bangke da ni.HAHA tapi ade je persamaan aku dengan yaya nie. ape die??


HAHA, masak tak sedap. k fine. memang aku masak tak sedap.tapi ade je manusie perhabehkan. so, kire lagi hebat dari yaya lah kan kan kan?? ngehehehehe.


yaya kalau orang cakap makanan die taksedap, mau die bakar rambut orang tu. aku TAK. aku baling senduk je ke muke orang tuh. HAHA. tak same kan aku dengan die, sai?





yaya sangat comel dengan tudung pink bunge die. ilike.




ade sorang kawan lelaki aku sangat minat dengan die. sampai ngaku ni isteri die. wakaka. pecah usus mengenangkan ke'sweet'an si kawan memperisterikan yaya. kihkihkihkih. (mau die kejaa aku keliling rumah ni kalau mention name die kat sini ;D)


dulu ade lah orang cakap suare aku macam kartun. tapi sejak dah meningkat dewase nie (ceeeeeeeeeeeeeyh), suare dah matang da. takde macam budak hingusan lagi. lege mengenangkan hati yang aku dah dewase. (poooodaaaaaah).


sejak si saiyidatul cakap aku kartun, makin galak muke kartun add dekat facebook. sedih*

........................................................................................

doraemon biru



ustazah cute.


domo pink nak jugak.



awek manes.



monyet urban.



.....................................................................................

thanks ler pade kartun yang add aku tu. terharu. gaban bile nak add aku? okie, sebenarnye aku taktahu gaban tu ape? die baik ke jahat? entahla.



(sanggup geledah album carik gamba yang pakai tudung reben nie.HAHA)

Labels: , ,

words spilled @ Friday, July 15, 2011 / leave comment here