Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
gemok-gemok si aku
22 July 2011

''orang lain busy buat medical checkup. AKU?''



susah betul kalau duduk ceruk ceruk 'hutan' nie. hui. bukan cakap pasal sg buloh lah. cakap pasal rumah aku. rumah aku ceruk hutan. siape dah datang, die tahu lah ceruk die macamane. kan kan kan???


so, satu ape pun tak prepare LAGI. even cop staffnurse. HAHA.


nak dekat sebulan lebih bercuti goyang kaki kat rumah. dalam banyakbanyak hari tu, satu hari pun aku tak berani nak timbang berat badan. HAHA. sumpah takut sangat nak tengok hasil cuti ni. cakap je nak diet diet diet... walhal, tak berjaye pun. asyiklah makan bile rase nak makan. sedih*


bile cakap kat kawankawan yang aku GEMOK, ramai taknak percaye. ade yang cakap ;


'tak reti tengok cermin ke?'

' apesal suke syok sendiri sangat ni?'

'kalau badan cam kau gemok, habes aku nie dipanggil ape pulak?'



semue taknak cakap gemok. mama dengan adik je cakap gemok. sampaikan bile try pakai uiform kerje, kene gelak dengan mama. okie sedih lagi sekali*



buktinye. muke bulat macam kuih bulan. bulat sangat. 


HAHAHA. padan muke kau, shaz. siape suruh makan je kerje. tak reti excercise. padan muke padan muke


(alkisahnye tengah tunggu adik balik sekolah. snap picture & tersedar diri dah booolaaat).


bile mengadu ke mama, mama malas nak layan. sebab dah puas potpet ke aku.aku yang taknak dengar.HAHA



malas emaknye nak layan anaknye yang tak sedar diri. dah gemok, makan tak sudah sudah. (rajin mak bace buku. anaknye? puiiih puiih kat anak die)


okie, adik dah balik sekolah. bye bye = ='




huh? MAKAN lagi?


Labels: ,

words spilled @ Friday, July 22, 2011 / leave comment here