Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
tenang jiwe dengar nasyid.
16 July 2011

assalamualaikum kekande adinde sekalian,


pagi pagi kalau bangun tak memekak memang bukan aku lah kan. kadang kadang kesian dengan si roomate, yasmeen (adik aku). HAHA. nasib lah dapat kakak sedemikian rupe hendaknye ;D




pagi pagi dok melalak lagu nasyid lepas mama babah keluar pergi berdating. 'INI RUAH BETA YANG PUNYEW.MUAHAHA.' mesti jiran belakang rumah pelik ade jiran macamnie. kejap nyanyi lagu lame, kejap nyanyi lagu dangdut, kejap nyanyi bollywood.


negare kite kan bebas,aman, merdeka ;)


nasyid tak nasyid, semue lah aku minat. janji sedap dan lirik best. kan kan kan?


dari zaman sekolah rendah memang minat nasyid. lagi lagi lepas abang bawak balik cd karaoke UNIC. memang itu je la dok layan mase sekolah dulu. sampailah ke sekarang. nasyid best. lagi lagi dengar time exam. memang tangkap masuk dalam kepale otak lah dibuatnye.


ini playlist lagu nasyid yang sangat digemari aku :




dan sangat banyak lagi lagu nasyid yang digemari. (uihh, indie band pon aku layan tau tau tau). geng, silelah klik lagu lagu yang mane korang takpernah dengar tuh. tak rugi wa cakap same lu olang woooo ;D


baik hati aku siap bagi download sekali lagu nye. kihkihkih (padahal takde keje sebenarnye.)



p/s : dulu sangat admire dengan lelaki bersongkok. ;)



(sukehati aku je nak crop crop gambar orang kan :D)

Labels: , ,

words spilled @ Saturday, July 16, 2011 / leave comment here