Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
sebelas tahun kasih sayang tak pernah kurang.
25 July 2011


" happy birthday to my adik sayang, nazzatul yasmeen"


24 julai 2011- ahad. maka harini genaplah usie adik bongsu saye yang ke sebelas tahun. makin besar makin mengade. HAHA. (mampus kene kejar dengan die jap lagi.). untuk adik saye, kakak mintak maaf lah takde hadiah tahun ni. tunggu kakak gaji okie. im promise bebeh. 



die roomate aku. die teman gadoh aku. die teman aku cerite cerite. die selalu kutuk aku macam macam. die je suke main badmintaon dengan aku. die selalu cakap masakan aku taksedap,tapi die makan banyak jugak. die suke online dan menyusahkan aku dengan suruh cantikkan blog die. die nakal sangat. die suke emosi. die garang maca harimau. die peminat harimau malaya tau.die suke buat aku marah. tapi papepun, aku sayang die jugaklah. tak sayang, tak boleh. kene sayang jugak.HEHE



beze umur kami, 10 tahun. sangat jauh kan kan kan? so, memang aku dah jage die dari kecik lagi. (haha,ayat takboleh blaaa.macam bukan maa je jage selame ni). aku selalu tidurkan die dalam buaian. sambil nyanyikan lagu........


tidurlah adik ku sayang...
mama banyak kerje..
tidurlah adikku,
nanti upah susu..


kihkihkihkih. nie lagu mase kat sekolah dulu. ade dalam buku teks bahase malaysia. (sekarang taktahu ade ke tak).


dulu mase die baby, die comel sangat sangat. sekarang?? perrrrrghhh. malas nak cakap. tengok sendiri ler.



gambar atas nie paling aku SUKE. sebab ape? sebab die sedap dipeluk. kan?




siape taknak anak comel awesome camni.HAHA



bak kate kawan kawan aku lah kan. baby mane lah yang tak comel shaz. diorang tu suci lagi. k fine fine. semue baby comel ;) (tak sabar nak ade baby sendirik). koleksi gambar baby adik2 aku memang sangat banyak. tak terlarat nak upload semue.




kakak sayang adik kakak nie even die nakal suke cubit kakak die.

dah besaaa panjang dah die kan. tak sangke tau.


kerje die asyik suruh aku amik gambar die. k fine. memang balik cuti ni untuk die je.



suke bertul die bile dapat baju nie. sambil tanye ke aku ; 'kak, mesti muaamar kawan akak tu suke tengok meen pakai baju nie kan. die kan peminat harimau malaya no 1'



happy tengok die dah besar camni. kalau rase nak singgah blog die, boleh lah ke  MARI. lepas tengok kakak kakak die ade blog, die pun nak jugak. tak paham sungguh.


harini sambut bufday adik dengan makan makanan yang sangat mengemokkan. haha. makan steak. dan aku paling banyak makan. kihkihkihkihkih. kuat lantak sungguh.



adik siape paling mencapap tu? HAHA


 sayang adik tangan tangan kan jer


adik dapat hadiah DOMO.aku tak faham kenape mesti die mintak DOMO?


p/s : jangan nakal nakal sangat. semoge upsr tahun depan dapat 5A's ye adik ku
iLOVEyou bebeh.


Labels:

words spilled @ Monday, July 25, 2011 / leave comment here